Gå til innhold

Fjerne skjegget (?)

Delvis

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Hva Mach3 koster? Det er mye men det koster med laser også. Rundt 30-40000kr,kanskje også mer, og det er en direkte engangsutgift så jeg synes det blir mye.

Skjønnhetsalong ikke for gutter/menn? Jeg er der ofte og har prøvd elektrolyse. Vet ikke om noe mer smertefult enn det. Jo kanskje papercut ved munnviken.....aaaaauuuuuuuuu

Lenke til kommentar

Jepp Mach3 og skum er skamdyrt i Norge fordi både importør og butikker tar seg ekstra betalt fordi de vet at folk i Norge har råd til å betale uansett. Var en atikkel i Aftenposten om det for en måned tid siden..

Var i Moskva i vår, der kostet Mach3 blader 2/10 av den norske prisen...

Trikset er å kjøpe over nettet. Kjøper man i tilegg "Cryogenically Tempered" blades som varer lengre sparer man faktisk en del hundre kroner. Kommer seff ann på hvor ofte man barberer seg og hvor tykk sjeggvekst man har. "Cryogenically Tempered" blader er fryst ned til -300 F under produksjonen og er dermed hardere og varer lengre.

Produsenten påstår at de varer 4 ganger lengre, men det er litt overdrevet. Min erfaring er at de varer ca. 2,5 gang så lenge som vanlige Mach3 blader.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

uff skjegg er kipt

blir ofte en sveip over barten uten skum, bare passe på å legge igjen en hinne med kaldt vann utenpå så går'e greit.

thou jeg tar kun barten hver dag, jeg er bare 18, så jeg har prøvd å la være å ta noe annet en det, (så jeg har en del lyse hår i ansiktet :D

jeg fikk en gratisprøve en gang med no norskt barbergel, som var gjennomsiktig, det var faktisk ganske bra, mye bedre å se hva som er igjen å barbere(+ se hva du har barbert) enn å bare se hva som er barbert.

når det gjelder barberblad og skum så bøffer jeg det av pappa :)

kjekt når man bor hjemme.

tror foresten jeg skal anlegge en 1cm stripe fra leppa og ned til haka.

det ser litt kult ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...