Gå til innhold

Fjerne skjegget (?)

Delvis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noen år siden hadde jeg en flette på 15cm på haka.

Dro det damer: bare freaks som nevnt tidligere.

Var det praktisk: ikke i det hele tatt.

Litt artig var det en vinter som postbud da ungene trodde jeg var nisseaspirant. Har aldri sett så mange veloppdragne småjævler.

Beste måten å holde skjegget i sjakk på er høvel og skum. Ikke kremtoppinga fra Gillette, men skum på tube fra Bodyshop.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-03 19:40, skrev Bach:

Beste måten å holde skjegget i sjakk på er høvel og skum. Ikke kremtoppinga fra Gillette, men skum på tube fra Bodyshop.

Ja, det er sant. Høvel/skum er det eneste som tar det ordntli

Barbermaskiner er dårlig. Den eneste jeg har hatt som var bortimot brukbar, var en oldgammel phillips.

Når den rauk, fikk jeg en sånn firkantet Braun. Den var noe skikkelig dritt. Tok jo nesten ingenting.

Da jeg skulle kjøpe en ny for par tre år siden, spurte jeg på forretningen om det var mulig å prøve, så man kunne finne ut om de tok godt nok, men det var ikke lov sa de, så jeg måtte bare stole på det de sa.

Så da ble det en Phillips igjen som skulle være plenty god nok sa de, men den var heller slett den å.

Bruker bare høvel og skum nå. Forbasket kliss og griseri er det da altså det å.:razz:

men det kan vel ikke være lenge til det kommer noe som kan fjerne det for godt. Det går jo an å fjerne hår på beina (damebein hvertfall, vel?) så det burde jo finnes ut for skjegg å ville jeg ment

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Laser er et alternativ eller elektrolys(det svir og klør som bare ¤#%"#%"#¤)

Og nei du blir ikke rød bare rett etter behandlingen

Kommer ikke tilbake så hvis du er helt helt sikker på at du ikke skal på Julenisse i fremtiden så er det bare å go for it

Lenke til kommentar

Pubertetssjegg er morsomt å se :razz: (hint, hint til noen her :wink: )

Har aldri spart på noe jeg - min høvel og skum går 1gng. pr dag eller etter et par dager :smile:

Tar noen ganger et swip over uten skum og (d gjør ganske vondt, men jeg er for lat om margenen til noe annet :razz:)

Mvh

A. Lyse

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-04 09:04, skrev allyse:

Tar noen ganger et swip over uten skum og (d gjør ganske vondt, men jeg er for lat om margenen til noe annet :razz:)

Mvh

A. Lyse

auauau.!!!

Jeg har en jobb der jeg i følge kontrakten (siden jeg er mannlig medarbeider) skal møte nybarbert... dette er imidlertid ikke det samme som glattbarbert har jeg funnet ut. Værre er det at kjerringa synes jeg ser ut som en som bor i skogen etter ei ukes tid.. men who cares :grin:

Lenke til kommentar

barberer meg kun når jeg går ut på 'byn', men tar da bare kinnene... :smile:

det jeg sparer på begynner å bli ganske langt, er på nå ca 3-4cm langt, men det skal bli lengre :smile:

jeg trimmer det og holder skjegget ved like, vil ikke ha det bustete, blir vel litt harry for min del.

har snekret sammen et bilde av hvordan skjegget mitt ser ut.

meg.jpg

Lenke til kommentar
Quote:

groenn skrev (2002-12-04 02:23):

Barbermaskiner er dårlig.

Hva i alle dager. Hvilken maskin er det du har prøvd da, Min er meget bra. Du kan til og med bruke den i dusjen om du vil. Skal du ha en bra barbermaskin må du betale du får ikke noe som er bra gratis. Har topp modellen til philips.
Lenke til kommentar

Har dårlig erfaring med barbermaskiner. De jeg har prøvd tar jo ikke skikkelig. Så kjenner jeg stubbene er på vei ut allerede samme dagen. Bruker jeg en god høvel (Les: Mack 3) så kjenner jeg ikek stummene før morgenen etter.

Barberer meg ca annenhver dag, men blir av og til litt "nisse" hvis jeg har det travelt mange dager på rad.

PS. Hver Mack 3 høvel holder seg i ca en måned for meg. Er ikke det veldig bra? Excell senitive holder bare et par uker, og engangshøvler er elendige og ubrukelige andre gangen.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-04 09:04, skrev allyse:

Mvh

A. Lyse

Joda, det går greit. Det beste er selvfølgelig om man har vært i en glovarm dusj rett før.

Latskapen lenge leve :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-04 17:29, skrev heraldo:

DFN, stereotyper, modelltyper, uansett

du ser jo ut som en røver fra HF,

Har fortsatt ikke sett slikt stylet sjegg på SV og jeg har kava der i 5 år
:lol:

Bare pass deg, jeg kommer over til SV etterhvert med mitt stadig lengre, villere og ekstremt harry'e skjegg :grin:

Lenke til kommentar

Quote:

Kommer ikke tilbake så hvis du er helt helt sikker på at du ikke skal på Julenisse i fremtiden så er det bare å go for it

Hvor kan jeg henvende meg for å få mer info om dette?

Hvem er det som gjør det?

Og til Ketil Lura:

Takk for påminnelsen :smile:

Jo det er sikkert sant - burde være det hvertfall :wink:

(skal sjekke det å )

478-radar.gif

må tenke meg om

skal nok finne på noe lurt

groenn

[ Denne Melding var redigert av: groenn på 2002-12-06 01:36 ]

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Quote:

Den 2002-12-06 01:34, skrev groenn:

Quote:

Hvor kan jeg henvende meg for å få mer info om dette?

Hvem er det som gjør det?

Elektrolyse gjøres hos de fleste skjønnhetssalonger og Laser må du sjekke med noen privat klinikker eller hør med legen din. Volvat har vel noe også hvis det er noe i nærleiken av deg :smile:

PS: Det koster da

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...