Delvis Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Flere som er drittlei alt som heter barbering? Det er hvertfall jeg. Det er omtrent like gørr som å klippe plenen, bare at det må gjøres 4-5 ganger i uka mot en for plenen. Og så gjelder det hele året Har prøvd å finne ut om det er noen måte å fjerne skjegg for godt. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Prøv å svi av fjeset Edit: Pokkers tastatur.. [ Denne Melding var redigert av: l1th1um_ på 2002-11-28 23:07 ] Lenke til kommentar
YBD Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Plages med det samme. Jeg er 16, men må likevel barbere med daglig for at jeg ikke skal se helt uteligger ut. Tykke, svarte hår spretter ut i en kjempefart, det gjør håret alle andre steder også. Men det er skikkelig deilig rett etter barberingen da, glatt og rent :smile: Har ikke kommet på noen løsning for å få fjernet det over lengre tid, skal ikke ha damehud heller. Å anlegge helskjegg blir nok ikke aktuelt på en stund. Hvor ofte skifter dere høvel? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Har heldigvis ikke fått noe skikkelig skjeggvekst. Barberer meg en gang i uka, men da ser jeg ut som ett troll.hhehe Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Det finnes jo laserbehandling som fungerer på vanlig hår. Funker sikkert like bra på skjegg. Ulempen er vel at man blir permanent ild-rød i ansiktet Ellers så kan du jo prøve å nappe ut skjegget i ett års tid hehe. Hårvekst blir visst borte for godt dersom man gjør dette ofte nok! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Snakk om luksus problem! Ja eg skulle ønske eg kunne grodd litt skjegg og bart bare for gøyt men har desverre pga av genetiske grunner ikke muligheten til det siden vi i familien er så å si hårløse i ansiktet. Eg barberer meg LOL 1 gang hver 2uke og da er det så vidt du kan se hårene. Engang sparte eg i en hel måned og da hadde eg litt bart men da ble eg mobbet av kompisene mine [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-11-28 23:31 ] Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Den 2002-11-28 23:29, skrev SnowDOG_:Snakk om luksus problem! Ja eg skulle ønske eg kunne grodd litt skjegg og bart bare for gøyt men har desverre pga av genetiske grunner ikke muligheten til det siden vi i familien er så å si hårløse i ansiktet. Eg barbere meg LOL 1 gang hver 2uke og da er det så vidt du kan se hårene. Engang sparte eg i en hek måned og da hadde eg litt bart men da ble eg mobbet av kompisene mine Heldiggrisen :wink: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 min fine løsning: store koteletter og flippskjegg. litt lett barbering på overleppen, og vips.. good to go. og, chicks dig it :wink: Lenke til kommentar
Ender Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Maursyre funka bra for meg: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Ender skrev (2002-11-29 00:17):Maursyre funka bra for meg: Lekker ble du hvertfall, det kan ingen ta fra deg :smile: Ender: Re vxxr zva srvy ng wrt yrfre ebg13 iry? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Har ikke så mye hårvekst i ansiktet jeg. Barberer meg max 1 gang i uka. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg har ingen råd for og fjerne det permanent. Men hva meg og få andre til og barbere deg? Finnes det ikke noen barbersjapper der du bor? Du vet disse med en neger, en skarp baberkniv, og blues musikk? Så kan du lese avisen når han holder på. Fin fin måte og starte dagen på Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 00:17, skrev Ender:Maursyre funka bra for meg: Du sølte vist litt på tennene og. Men det kan skje den beste :sad: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 00:17, skrev Ender:Maursyre funka bra for meg: Det funka fint. Prøvde du å bleke tennerne også? Lenke til kommentar
NetFinity Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Personlig kjører jeg for øyeblikket noe sånt liknende dette(med hår på toppen da): Det er jo godt å varmt om vinteren :smile: Og siden jeg ikke røyker så er det å sitte å dra i skjegget noe du kan gjøre om du ikke klarer å sitte i ro Er også veldig praktiskt om du skal handle inn øl til helga om du ikke er gammel nokk. Har fått kjøpte øl de fleste plasser fra jeg var 15 (er 18 i januar nå da) Personlig føler jeg meg så naken uten noe som helst i fjeset. Se forøvrig denne siden for andre "styler" :smile: http://jan.ucc.nau.edu/~jec3/FacialHair/FacialHair.htm [ Denne Melding var redigert av: NetFinity på 2002-11-29 01:17 ] Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Syns det er greit med "litt" harry, viltvoksende skjegg jeg...varmer litt om vinteren også :wink: Dessuten er det en utmerket måte å få økt "galskapen" ens utseende. Et par gode eksempler er dissa bilda: http://www.mindovermadness.org/images/madd...n/Maddfn_09.jpg http://www.mindovermadness.org/images/madd...n/Maddfn_18.jpg og http://www.mindovermadness.org/images/madd...n/Maddfn_14.jpg :smile: Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Eg var glatt både i ansiktet og på hovudet (brukte høvel to tre gonger i veka) i meir eller mindre seks år, men vart litt lei av barberinga, så no er det fullskjegg og hår. Fem cm and growing. Litt tynt på overleppa, så det kan nok verte aktuelt med chin-curtain av denne typen (Amish) Men var det ikkje nokre engelske forskarar som hadde tenkt å starte med ansiktstransplantasjon? I så fall kunne du jo skaffe deg ansiktet til ein amerikansk urinnvånar så slepp du barberinga. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Stopp DFN, du dreper meg Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Våpna er forøvrig en Tanfoglio custom combat 9mm med bedre skjefte og justerbart sikte, og en S&M mod. 617 .22. Effektive bilder å ha å linke til om noen kødder med meg på irc etc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå