Gå til innhold

Fjerne skjegget (?)

Delvis

Anbefalte innlegg

Flere som er drittlei alt som heter

barbering?

Det er hvertfall jeg. Det er omtrent like gørr

som å klippe plenen, bare at det må gjøres 4-5 ganger i uka mot en for plenen.

Og så gjelder det hele året :evil:

Har prøvd å finne ut om det er noen måte å

fjerne skjegg for godt.

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Plages med det samme.

Jeg er 16, men må likevel barbere med daglig for at jeg ikke skal se helt uteligger ut. Tykke, svarte hår spretter ut i en kjempefart, det gjør håret alle andre steder også.

Men det er skikkelig deilig rett etter barberingen da, glatt og rent :smile:

Har ikke kommet på noen løsning for å få fjernet det over lengre tid, skal ikke ha damehud heller. Å anlegge helskjegg blir nok ikke aktuelt på en stund.

Hvor ofte skifter dere høvel?

Lenke til kommentar

Det finnes jo laserbehandling som fungerer på vanlig hår. Funker sikkert like bra på skjegg. Ulempen er vel at man blir permanent ild-rød i ansiktet :grin:

Ellers så kan du jo prøve å nappe ut skjegget i ett års tid hehe. Hårvekst blir visst borte for godt dersom man gjør dette ofte nok!

Lenke til kommentar

Snakk om luksus problem! Ja eg skulle ønske eg kunne grodd litt skjegg og bart bare for gøyt men har desverre pga av genetiske grunner ikke muligheten til det siden vi i familien er så å si hårløse i ansiktet. Eg barberer meg LOL 1 gang hver 2uke og da er det så vidt du kan se hårene. Engang sparte eg i en hel måned og da hadde eg litt bart men da ble eg mobbet av kompisene mine :lol:

[ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-11-28 23:31 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-28 23:29, skrev SnowDOG_:

Snakk om luksus problem! Ja eg skulle ønske eg kunne grodd litt skjegg og bart bare for gøyt men har desverre pga av genetiske grunner ikke muligheten til det siden vi i familien er så å si hårløse i ansiktet. Eg barbere meg LOL 1 gang hver 2uke og da er det så vidt du kan se hårene. Engang sparte eg i en hek måned og da hadde eg litt bart men da ble eg mobbet av kompisene mine
:lol:

Heldiggrisen :wink:

Lenke til kommentar

Jeg har ingen råd for og fjerne det permanent. Men hva meg og få andre til og barbere deg? Finnes det ikke noen barbersjapper der du bor? Du vet disse med en neger, en skarp baberkniv, og blues musikk? Så kan du lese avisen når han holder på. Fin fin måte og starte dagen på :grin:

Lenke til kommentar

Personlig kjører jeg for øyeblikket noe sånt liknende dette(med hår på toppen da):

FH_Sideburns%20copy.jpg

Det er jo godt å varmt om vinteren :smile: Og siden jeg ikke røyker så er det å sitte å dra i skjegget noe du kan gjøre om du ikke klarer å sitte i ro :lol: Er også veldig praktiskt om du skal handle inn øl til helga om du ikke er gammel nokk. Har fått kjøpte øl de fleste plasser fra jeg var 15 (er 18 i januar nå da) Personlig føler jeg meg så naken uten noe som helst i fjeset.

Se forøvrig denne siden for andre "styler" :smile:

http://jan.ucc.nau.edu/~jec3/FacialHair/FacialHair.htm

[ Denne Melding var redigert av: NetFinity på 2002-11-29 01:17 ]

Lenke til kommentar

Syns det er greit med "litt" harry, viltvoksende skjegg jeg...varmer litt om vinteren også :wink: Dessuten er det en utmerket måte å få økt "galskapen" ens utseende. Et par gode eksempler er dissa bilda:

http://www.mindovermadness.org/images/madd...n/Maddfn_09.jpg

http://www.mindovermadness.org/images/madd...n/Maddfn_18.jpg

og

http://www.mindovermadness.org/images/madd...n/Maddfn_14.jpg

:smile:

Lenke til kommentar

Eg var glatt både i ansiktet og på hovudet (brukte høvel to tre gonger i veka) i meir eller mindre seks år, men vart litt lei av barberinga, så no er det fullskjegg og hår. Fem cm and growing.

Litt tynt på overleppa, så det kan nok verte aktuelt med chin-curtain av denne typen (Amish)

Men var det ikkje nokre engelske forskarar som hadde tenkt å starte med ansiktstransplantasjon? I så fall kunne du jo skaffe deg ansiktet til ein amerikansk urinnvånar så slepp du barberinga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...