Gå til innhold

Kan jeg banke opp "barn" lovlig?

Bruktbilen

Anbefalte innlegg

rimlig barnslige 14-15 åringer...  Trodde det var slikt man gjorde i barneskolen..

7780269[/snapback]

jeg gjorde det i 7. klasse :)

vi hadde ett bestemt hus som vi hatet. Tenk på hvorfor de gjør det. Enten er det for å få opp merksomhet og spenning og respekt, eller kanksje de misliker deg for noe. Hvis du løper etter dem og skriker blir det bare mer spennende for med, og de fortsetter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
rimlig barnslige 14-15 åringer...  Trodde det var slikt man gjorde i barneskolen..

7780269[/snapback]

jeg gjorde det i 7. klasse :)

vi hadde ett bestemt hus som vi hatet. Tenk på hvorfor de gjør det. Enten er det for å få opp merksomhet og spenning og respekt, eller kanksje de misliker deg for noe. Hvis du løper etter dem og skriker blir det bare mer spennende for med, og de fortsetter.

7780672[/snapback]

Akkurat! Det er de som reagerer som får gjennomgå. Desto mer du reagerer, desto mer får andre unger høre det, og du har det gåendes.

Lenke til kommentar

Greit nok at litt spenning gjør det bare morsommere for de..

Trikset er å se så eitrandes forbanna og farlig ut at det blir for mye spenning. :p

Ellers er anmeldelse til purken en grei vei å gå, som allerede foreslått ørten ganger. Er ikke like spennende når det er foreldrene dems som er forbannet på de, å ikke bare en sur nabo. :p

Lenke til kommentar

Hvis du vil ta de må du få tak i de, og ta de med hjem til foreldrene. Jeg er 15 selv, og vi har hatt lignende episoder her for omtrent 5 år siden. Ligg på lur ved døren, med en gang de kaster/gjør annet kødd løper du ut og får tak i de. Så er det rett hjem for å forklare foreldrene hva som har skjedd.

Lenke til kommentar

Husker en gang jeg var på klassetur til en plass, der vi fant ut at det ville være kjempekjekt å ringe på et hus og stikke av. For å gjøre en kort historie enda kortere; fyren/dama kjørte etter oss med bil, og vi sprang for livet ned en bakke og inn i et skogholt.

Vi ringte ikke på igjen.

Lenke til kommentar

Gå til foreldrene deres og si "Ruta mi knuser nok snart ettersom ungen (snørrjævelen) din kaster is og snø på den. Skjer det en gang til vil han bli politianmeldt."

Tror nok kanskje de lar være da ja. Og hvis ikke kan du jo alltids legge deg klar til neste gang de gjør det og ta de med hjem til foreldrene. Man er liksom ikke like kul etter det.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...