Gjest Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 rimlig barnslige 14-15 åringer... Trodde det var slikt man gjorde i barneskolen.. 7780269[/snapback] jeg gjorde det i 7. klasse vi hadde ett bestemt hus som vi hatet. Tenk på hvorfor de gjør det. Enten er det for å få opp merksomhet og spenning og respekt, eller kanksje de misliker deg for noe. Hvis du løper etter dem og skriker blir det bare mer spennende for med, og de fortsetter. Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 rimlig barnslige 14-15 åringer... Trodde det var slikt man gjorde i barneskolen.. 7780269[/snapback] jeg gjorde det i 7. klasse vi hadde ett bestemt hus som vi hatet. Tenk på hvorfor de gjør det. Enten er det for å få opp merksomhet og spenning og respekt, eller kanksje de misliker deg for noe. Hvis du løper etter dem og skriker blir det bare mer spennende for med, og de fortsetter. 7780672[/snapback] Akkurat! Det er de som reagerer som får gjennomgå. Desto mer du reagerer, desto mer får andre unger høre det, og du har det gåendes. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Tror egentlig ikke at det å "kjæfte dem opp" eller springe etter dem vil hjelpe.. kansje det bare gjør det værre.. "han der blir så sint! tør du å gjøre det?" Kjent ord.. Endret 23. januar 2007 av Complexity Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Greit nok at litt spenning gjør det bare morsommere for de.. Trikset er å se så eitrandes forbanna og farlig ut at det blir for mye spenning. Ellers er anmeldelse til purken en grei vei å gå, som allerede foreslått ørten ganger. Er ikke like spennende når det er foreldrene dems som er forbannet på de, å ikke bare en sur nabo. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Du trenger et luftgevær... Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Koble 230V til ringeklokken da, husk at du må ha en metall ringeklokke da Fin måte å bli kvitt unger på som har fingerklåe! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 engang jeg var utsatt for noe lignende fotfulgte jeg dem en god stund og jeg så aldri snurten til vedkommende noe mer. deilig Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Har ikke lest igjennom tråden. Men hvis du synes det er verdt det så kan du kjøpe en Beretta M9 Elite Full Metal(softgun) til 1900kr og skremme dem ganske så mye. Med finlandshette også selvførgelig! Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hvis du vil ta de må du få tak i de, og ta de med hjem til foreldrene. Jeg er 15 selv, og vi har hatt lignende episoder her for omtrent 5 år siden. Ligg på lur ved døren, med en gang de kaster/gjør annet kødd løper du ut og får tak i de. Så er det rett hjem for å forklare foreldrene hva som har skjedd. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Husker en gang jeg var på klassetur til en plass, der vi fant ut at det ville være kjempekjekt å ringe på et hus og stikke av. For å gjøre en kort historie enda kortere; fyren/dama kjørte etter oss med bil, og vi sprang for livet ned en bakke og inn i et skogholt. Vi ringte ikke på igjen. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Har ikke lest igjennom tråden. Men hvis du synes det er verdt det så kan du kjøpe en Beretta M9 Elite Full Metal(softgun) til 1900kr og skremme dem ganske så mye. Med finlandshette også selvførgelig! 7781777[/snapback] Med politiet på besøk selvfølgelig. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Som mange har sagt, ikke gjør noe ... Har selv blitt jaget med bil og balltre, så fun er det ikke Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Gå til foreldrene deres og si "Ruta mi knuser nok snart ettersom ungen (snørrjævelen) din kaster is og snø på den. Skjer det en gang til vil han bli politianmeldt." Tror nok kanskje de lar være da ja. Og hvis ikke kan du jo alltids legge deg klar til neste gang de gjør det og ta de med hjem til foreldrene. Man er liksom ikke like kul etter det. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Booby trap hvor enn du vet de tramper når de angriper huset ditt. Kankje noen snøgraver eller lignende. Sterke lyst med bevegelses greie er jo også bra. Er egentlig ikke mye som skal til for å holde dem unna. Blir de lyst opp av en kraftig lyskaster løper de nok ja. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 stå bak døra på vakt med motorsag i hånda og finlandshætte trekt over hode. når de ringer på døre starter du motorsaga, sparker opp døra og springer etter dem. er du heldig treffer du noen med saga. hahaha. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 230Volt og en metallringeklokke... skal love deg at det setter en støkk i dem bare litt kjipt hvis du får gjester på besøk og de ringer på da xD Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 En jeg veit om sto å venta på at dem skulle ringe på, så tok han tak i ungen å dro han i huset å kjefte så jævli på han at han pissa på seg. Etter det så har ingen turt å ringebølle hos han. Du kan jo prøve det. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Piss litt der hvor det er sannsynlig at de vil hente snø til snøballen? Kjedelig hvis de ikke merker noe til pisset, og du får det smurt utover ruta istedet, da. Daniel Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2007 Problem solved! Snakket med foreldrene for ei stund sida og nå er de sluttet Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Problem solved! Snakket med foreldrene for ei stund sida og nå er de sluttet 7915943[/snapback] For en kjedelig løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg