Gå til innhold

Kan jeg banke opp "barn" lovlig?

Bruktbilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange gode forslag her ja... nei får se om jeg ikke kan finne på noe som får dem til å slutte. Føler ikke for å storme ut døra bare for å finne ut at de har stormet vekk... Føler heller ikke for å vente i ei busk på at de skal komme...

Det blir vel å ringe foreldrene, eller dra for å spørre om jeg kan få snakke med barna.

Lenke til kommentar
"Alt er gøy helt til noen blir skadd" er det vel noe som heter :p

7769670[/snapback]

haha...sant nok :p

gjem deg under snøen eller noen busker med jærnstang i hånda. så hopper du fram å roper som bare faan... det er få som kødder med folk med jærnstang.

Lenke til kommentar

skaff deg en hund, som sier voffelivovovov, da blir sikkert en av dem redde og de begynner å ring på spring på han istedenfor deg. legg en 10 pakning prince teipet til et ark, dere får røyk hvis dere lar meg være ifred. gjøre en bargain. I tillegg kan du mate alle villkattene, så kommer det mer og mer.

Lenke til kommentar
skaff deg en hund, som sier voffelivovovov, da blir sikkert en av dem redde og de begynner å ring på spring på han istedenfor deg. legg en 10 pakning prince teipet til et ark, dere får røyk hvis dere lar meg være ifred. gjøre en bargain. I tillegg kan du mate alle villkattene, så kommer det mer og mer.

7771662[/snapback]

HAHAHA, dagens geniale ide :D

Lenke til kommentar

Sett opp et slikt nett som faller ned på dem når de ringer på. Ta skoene til alle untatt en og si til han at kameratene hans må gå hjem uten sko hvis han ikke henter foreldrene sine litt kvikt. La de sitte på trappa uten sko til foreldrene kommer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...