Axes Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Paintball, hagle (skyt i lufta en gang for å skremme dem), ta tak i dem og rist å kjeft til dem griner eller lag masse feller i hagen osv.... Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Paintball, hagle (skyt i lufta en gang for å skremme dem), ta tak i dem og rist å kjeft til dem griner eller lag masse feller i hagen osv.... 7770941[/snapback] Morsom du Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Fest en vannslange så den peker der kidza går. Skru på trykket hvis de nærmer seg døra di. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Enig med flere her.... Du burde ta igjen skikkelig! Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Paintball, hagle (skyt i lufta en gang for å skremme dem), ta tak i dem og rist å kjeft til dem griner eller lag masse feller i hagen osv.... 7770941[/snapback] Han vil bli kvitt ungene ved å få dem bort fra huset sitt, ikke ved å havne i fengsel. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Mange gode forslag her ja... nei får se om jeg ikke kan finne på noe som får dem til å slutte. Føler ikke for å storme ut døra bare for å finne ut at de har stormet vekk... Føler heller ikke for å vente i ei busk på at de skal komme... Det blir vel å ringe foreldrene, eller dra for å spørre om jeg kan få snakke med barna. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 "Alt er gøy helt til noen blir skadd" er det vel noe som heter 7769670[/snapback] haha...sant nok gjem deg under snøen eller noen busker med jærnstang i hånda. så hopper du fram å roper som bare faan... det er få som kødder med folk med jærnstang. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Ble litt skremt av den emnetittelen Men er det slike skikkelige mofos som ville slått til læreren for en tier, eller slike average "bare ha det litt kjekt" kids? ^^ Den metoden med brølingen fungerer nok Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Finn ut hvem dem er og ring mødrene dems Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 skaff deg en hund, som sier voffelivovovov, da blir sikkert en av dem redde og de begynner å ring på spring på han istedenfor deg. legg en 10 pakning prince teipet til et ark, dere får røyk hvis dere lar meg være ifred. gjøre en bargain. I tillegg kan du mate alle villkattene, så kommer det mer og mer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Witcha dang gond dem kids, will ya getoff ma lawn 'fore I break ma cane over ya backsides! Ya damn kids and yer loud music and yer Walkmans and yer phones without the cords! Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 skaff deg en hund, som sier voffelivovovov, da blir sikkert en av dem redde og de begynner å ring på spring på han istedenfor deg. legg en 10 pakning prince teipet til et ark, dere får røyk hvis dere lar meg være ifred. gjøre en bargain. I tillegg kan du mate alle villkattene, så kommer det mer og mer. 7771662[/snapback] HAHAHA, dagens geniale ide Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 løp ut med vanngevær Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Fest en vannslange så den peker der kidza går. Skru på trykket hvis de nærmer seg døra di. 7771011[/snapback] Den der ville jeg ha brukt Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Om du spretter frem med jernstang og fråder rundt kjeften ol, så vil nok det funke bra, men du blir vel også stemplet som nabolagets psyco pasient for all fremtid... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Take pictures and blackmail!! Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Take pictures and blackmail!! 7771937[/snapback] Jeg kan se for meg at en av ungene blir en B-kjendis om tyve år, og at Se og Hør kommer med reportasjen om 'Bruktbilen' som vil ha erstatning for ødelagt ro og hvile. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 + + + = Ingen så eller hørte noen ting som helst. Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Få tak i de og oppbevar de i kjelleren i noen dager? :!: Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Sett opp et slikt nett som faller ned på dem når de ringer på. Ta skoene til alle untatt en og si til han at kameratene hans må gå hjem uten sko hvis han ikke henter foreldrene sine litt kvikt. La de sitte på trappa uten sko til foreldrene kommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg