Gå til innhold

Kan jeg banke opp "barn" lovlig?

Bruktbilen

Anbefalte innlegg

Gjør som onkelen min gjorde. Det var neon unger som dreiv å kastet egg på huset hans. en av guttene stakk av, mens resten fikk han tak i. Onkelen min fikk de til å vaske opp etter seg og tok sykkelen til kompisen som stakk av i "varetekt". Han måtte komme ned å vaske etter seg før han fikk ut sykkelen.

Ikke noen kjefting eller vold, men de har aldri kastet ett egg etter det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Kjøp en jukseringeklokke. Når de trykker på ringeknappen så får de støt. Men sannsynlighvis hjelper ikke dette, men du kan jo ha det litt morsomt du også.

Lenke til kommentar

Finn ut hvor de bor, å kast tilbake. Alt du makter.

Anmeldelse kan du bare glemme. Da de uansett ikke vil få noen form for straff om politiet i det hele tatt gidder å gjøre noe.

Si ifra til foreldre har jeg også prøvd med et problem barn, men som sagt så nekter alle forreldre.

Kjefter du på dem får du kjeft tilbake av foreldrene, og problemet blir værre.

Uansett hva du gjør vil det ikke løse seg. Altså, du kan kjefte på dem. Men da blir det jo bare værre, siden det blir mer spennende å hive på huset ditt.

/ignore. Desverre.

Lenke til kommentar
<reuben> somebody keeps jiggling the doorknob on my front door, then running away

<reuben> i don't know if i should call the police, or hook up some electricity to the doorknob

<cristobal> why don't you put ice on the stairs

<cristobal> and heat up the door knob

<cristobal> and swing paint buckets down from your two story foyer

<cristobal> then a few years later, fade from the public eye.....

Lenke til kommentar
Lovlig/ulovlig...gøy er det okkesom.

7769985[/snapback]

du kan jo ringe på hos dem og si til foreldrene at du anmelder dem neste gang det skjer...

da vil de sannsynligvis snakke med barnene og barnene slutter fordi de ikke vil at foreldrene skal få trøbbel...?

Axel

Lenke til kommentar

Nå er ikke akkurat slikt anbefalt, men om noen skader seg når de er på din private eiendom, er man da ansvarlig?

Kom i tanker om det da noen nevnte feller (bjørnefelle hadde dog vært gøy :p).

Edit:

Som uvedkommende, altså.

Endret av Dradd
Lenke til kommentar
Nå er ikke akkurat slikt anbefalt, men om noen skader seg når de er på din private eiendom, er man da ansvarlig?

Kom i tanker om det da noen nevnte feller (bjørnefelle hadde dog vært gøy :p).

Edit:

Som uvedkommende, altså.

7770643[/snapback]

Er nok du som er ansvarlig viss du har ting som ikke følger de gjeldende foreskriftene og lovene på området. Jeg skal ikke si for sikkert, men jeg tviler på om det er helt etter lovene å drive jakt på småbarn med bjørnefeller i sin egen hage.

;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...