Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

To jomfruer skal ha sex. Hvor?

Gjest Jomfru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, du skal ikke undervurdere jomfruhinnen. Jeg måtte kaste både laken og overmadrass i en alder av 16 år. Mamma ble litt bekymret for kuttet* i hånden min, hun syntes det var mye blod :)

*Jeg måtte ha en historie på lur. Gikk med banasje over håndflaten i 1 uke. Dette er snart 10 år siden og jeg tror faktisk hun gikk fem på.

Lenke til kommentar
Ja, du skal ikke undervurdere jomfruhinnen. Jeg måtte kaste både laken og overmadrass i en alder av 16 år. Mamma ble litt bekymret for kuttet* i hånden min, hun syntes det var mye blod :)

*Jeg måtte ha en historie på lur. Gikk med banasje over håndflaten i 1 uke. Dette er snart 10 år siden og jeg tror faktisk hun gikk fem på.

7808039[/snapback]

OT: HAHA! Utrolig bra! :D Mest geniale jeg har hørt idag!

Hadde jeg vært dere ville jeg ikke gjort det mens foreldrene var hjemme. Første gang er det greit å kunne ta seg god tid og være trygg åp at ingen kommer busene inn døra, eller hører lyder lns. Bedre å vente litt og få en bedre opplevelse.

Lenke til kommentar

da er da man skal faktisk skjære seg i hånden (i skogen f.eks, eller en annen plass blodet vaskes vekk). Klag på rusk i en datadel du tok opp i sengen for å se nærmere på da kniven plutselig gav etter og gikk rett i hånden din. Forlanger de bevis på den merklige flekken noenlunde midt i sengen så viser du fram kuttet (jeg vet alle har en liten emo i seg selv :p). Noe må ofres for sexen vet du...

Lenke til kommentar

Herre fred da:P Bare å slenge lakenet til vask da? blodet vasker du da av hånda di.. hvis hun spør kan du si at du ikke veit elns:P Eller neseblod midt på natta, hvis flekken er nær nok der puta ville ligget. Da datt liksom puta ned på gulvet elns, kanskje du ble liggende litt sammenkrølla lenger ned i senga eller whatever.. du fatter poenget!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...