Andreas-J Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Tror igrunn jeg også. Men synes ikke det er noen grunn til å diskutere saker mer før "Gjest" sier noe mer her.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hvis du først har tenkt å sprute på lakenet, så kan du vaske det selv. 7798619[/snapback] Tror EskimoBob egentlig mente blod fra jomfruhinna? 7799967[/snapback] Selvsagt, my bad. Tenkte ikke så langt, jeg. ^^ Uansett best å vaske lakenet selv. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Ja, du skal ikke undervurdere jomfruhinnen. Jeg måtte kaste både laken og overmadrass i en alder av 16 år. Mamma ble litt bekymret for kuttet* i hånden min, hun syntes det var mye blod *Jeg måtte ha en historie på lur. Gikk med banasje over håndflaten i 1 uke. Dette er snart 10 år siden og jeg tror faktisk hun gikk fem på. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Ja, du skal ikke undervurdere jomfruhinnen. Jeg måtte kaste både laken og overmadrass i en alder av 16 år. Mamma ble litt bekymret for kuttet* i hånden min, hun syntes det var mye blod *Jeg måtte ha en historie på lur. Gikk med banasje over håndflaten i 1 uke. Dette er snart 10 år siden og jeg tror faktisk hun gikk fem på. 7808039[/snapback] OT: HAHA! Utrolig bra! Mest geniale jeg har hørt idag! Hadde jeg vært dere ville jeg ikke gjort det mens foreldrene var hjemme. Første gang er det greit å kunne ta seg god tid og være trygg åp at ingen kommer busene inn døra, eller hører lyder lns. Bedre å vente litt og få en bedre opplevelse. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 da er da man skal faktisk skjære seg i hånden (i skogen f.eks, eller en annen plass blodet vaskes vekk). Klag på rusk i en datadel du tok opp i sengen for å se nærmere på da kniven plutselig gav etter og gikk rett i hånden din. Forlanger de bevis på den merklige flekken noenlunde midt i sengen så viser du fram kuttet (jeg vet alle har en liten emo i seg selv ). Noe må ofres for sexen vet du... Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Herre fred da:P Bare å slenge lakenet til vask da? blodet vasker du da av hånda di.. hvis hun spør kan du si at du ikke veit elns:P Eller neseblod midt på natta, hvis flekken er nær nok der puta ville ligget. Da datt liksom puta ned på gulvet elns, kanskje du ble liggende litt sammenkrølla lenger ned i senga eller whatever.. du fatter poenget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg