Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

To jomfruer skal ha sex. Hvor?

Gjest Jomfru

Anbefalte innlegg

Hei ;) meg og ei jente har bestemt oss for å ha sex, men vi kan ikke ha sex hos noen av oss før om flere uker. Vi vil gjerne ha sex før dette, og vi vil gjerne ha tips til hvor vi kan gjøre dette ;) Vi vet begge at det ikke kommer til å bli så bra (men første gang er vel dømt til å være dårlig?) men har dere noen tips? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså. Man kan ha sex overalt. Men jeg ville kanskje ikke at min første gang skulle skjedd hvor som helst. Hjemme i senga til en av partene eller kanskje et hotellrom. Men ingen av delene er kanskje spesielt aktuelt? Har du/dere ventet i mange år kan dere vente 2 uker til.

Første gang er ikke dødt til å være dårlig, men de neste gangene er nok betydelig bedre ;)

Lenke til kommentar

Gå på fest og finn foreldrene til den som har festen sin seng.

Eller så kan dere gjøre det hjemme. Kan ikke skjønne at det ikke skal gå. En av dere må jo en eller annen gang være aleine hjemme, og da er det vel bare å kjøre på. Ellers skulker dere skolen en dag og går hjem og puler (ikke la det bli en vane).

Det skulle vel egentlig la seg gjøre med foreldre hjemme også, de kommer vel ikke hoppende inn på rommet hvert 5 sek?

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Det som uansett er teit, er å planlegge hvor og når det skal skje.

Det skjer, når det skjer. Ganske logisk.

7773420[/snapback]

Første gang jeg hadde sex var det planlagt. Hadde ventet på det i flere måneder. Damen ville vente til hun ble 16, så selvfølgelig skjedde det på bursdagen hennes (jeg var fremdeles 15, da).

Fant seinere ut at grunnen til at hun ville vente var pga et veddemål om at hun ikke skulle ha sex før hun ble 16. Jævla bitch, lure meg på den måten!

Lenke til kommentar
Første gang jeg hadde sex var det planlagt. Hadde ventet på det i flere måneder. Damen ville vente til hun ble 16, så selvfølgelig skjedde det på bursdagen hennes (jeg var fremdeles 15, da).

Fant seinere ut at grunnen til at hun ville vente var pga et veddemål om at hun ikke skulle ha sex før hun ble 16. Jævla bitch, lure meg på den måten!

7773450[/snapback]

Du burde ha anmeldt henne da, det er jo ikke lov, men jeg tviler på at det hadde fått noen konsekvenser for henne.

Lenke til kommentar
Damen ville vente til hun ble 16, så selvfølgelig skjedde det på bursdagen hennes (jeg var fremdeles 15, da).

7773450[/snapback]

Du burde ha anmeldt henne da, det er jo ikke lov, men jeg tviler på at det hadde fått noen konsekvenser for henne.

7773513[/snapback]

Tøys og tull, det er lovlig.

Lenke til kommentar
Damen ville vente til hun ble 16, så selvfølgelig skjedde det på bursdagen hennes (jeg var fremdeles 15, da).

7773450[/snapback]

7773513[/snapback]

Tøys og tull, det er lovlig.

7778832[/snapback]

Det kan være ulovlig, jenta var over seksuell lavalder, og han var under. Det kan bli straffet, men det skal godt gjøres å få igjennom da..

Lenke til kommentar
Kan dere ikke bare gjøre det mens dere vet dere har huset for dere selv?

F.eks men foreldre er på arbeid og søsken er på skolen eller i barnehagen?

7778809[/snapback]

det er det enkleste og vanligste

Lenke til kommentar
Det kan være ulovlig, jenta var over seksuell lavalder, og han var under. Det kan bli straffet, men det skal godt gjøres å få igjennom da..

7780585[/snapback]

Om jeg ikke husker feil står det spesifisert i loven at de som er jevnaldrede godt kan få gjennomføre samleie, selv om den ene er over og den andre under seksuell lavalder.

Så vidt jeg vet har heller ingen blitt dømt hvor det bare skiller et par år mellom partene, med mindre det var en virkelig voldtekt og ikke et normalt samleie.

Lenke til kommentar

Hvis det er noen uklarheter her så vil jeg bare si at jeg ikke skal anmelde noen som helst. Vi hadde sex og begge ville det, finnes ingen lover som sier at det ikke er lov. Uansett så anmelder jeg ikke folk for å hevne meg, hvis jeg skulle anmeldt noen hadde det vært fordi de har gjort noe ulovlig som burde straffes.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...