Gå til innhold

Viva Pinàta, Meninger.

Robert.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har tenkt til og kjøpe meg Viva Pinàta på fredag..

Kan noen si noe om spillet, hva går det ut på, jeg kan en del, men lurer på hva dere synes.

7769218[/snapback]

Det er et underholdene spill. Du skal passe på mange dyr i hagen din, samtidig gjøre forskjellige oppgaver

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

det er veldig morro, løp og kjøp sier jeg

fåt mye bråk om det når jeg spiller GeOW når de andre ser på profilen min,

"why you play viva pinata, are you gay?"

må le litt da, de går glipp av et bra spill, fordi de har fordommer

Lenke til kommentar

Viva Pinata er langt ifra et barnespill for de som er under 10, spør du meg.. Har en avlegger av hvert kjønn og de skjønner ikke bæra av dette spillet.. Men det gjorde ikke meg noe, da jeg kune spille det mer sjøl... hehe, For de så går det barbie og spiderman..

Endret av Nordoelum
Lenke til kommentar

Man blir ganske avhengig i starten, og det er en del ting å sette seg inn i og mange ting man kan gjøre. Det er vanskelig å legge fra seg etter bare en time, det blir fort 5-6 timer når man først er i gang. Man lager sin egen hage og tiltrekker seg nye piñataer basert på hva man har oppnådd så langt, så det er ingen "korrekt" vei gjennom spillet.

Men nå som jeg har tatt alle utmerkelsene (dvs. etter 50 timer spilletid) er det liksom ikke så spennende å drive på mer. Venter egentlig spent på om det kommer noe mer online/multiplayer til spillet. Pt. kan man bare sende piñataer og penger til hverandre. Hadde vært moro med coop eller en eller form for konkurranse med Xbox Live venner.

Lenke til kommentar
det er veldig morro, løp og kjøp sier jeg

fåt mye bråk om det når jeg spiller GeOW når de andre ser på profilen min,

"why you play viva pinata, are you gay?"

må le litt da, de går glipp av et bra spill, fordi de har fordommer

7770761[/snapback]

Jepp, det er utrolig mange fordomsfulle gamere rundt om. Veldig mange er rundt 16-18 år, og synes det er veldig kult å spille voldelige spill som GeoW og RE4, og ser på alt annet som barnslig. Antageligvis er det mange av disse som er for unge til å ha opplevd 8- og 16-bitskonsollene, og har dermed ikke samme forhold til tegneserieaktige, ikke-voldelige spill.

Jeg synes både RE4 og GeoW var fantastiske spill, men jeg hopper ikke over utrolige spillopplevelser som Super Mario, Animal Crossing og Viva Piñata av den grunn - at ikke spill innvolverer skytevåpen, blod og lettkledde damer betyr ikke at det er kun for barn.

Lenke til kommentar
extremt avhengihets skapende i starten men mister litt piffen når du kommer lenger ut i spillet.

7770627[/snapback]

Helt enig...men for all del, du har hvertfall 15 timer med god underholding foran deg...Er noe rykter om en coop del blant annet...da får det nok en del lenger levetid. Er et sånt spill du bare tar fram fra hylla og slapper av en stund med, slipper og stresse med bomber og hagler og alt det der :D

Lenke til kommentar

Jepp, det er utrolig mange fordomsfulle gamere rundt om. Veldig mange er rundt 16-18 år, og synes det er veldig kult å spille voldelige spill som GeoW og RE4, og ser på alt annet som barnslig. Antageligvis er det mange av disse som er for unge til å ha opplevd 8- og 16-bitskonsollene, og har dermed ikke samme forhold til tegneserieaktige, ikke-voldelige spill.

Jeg synes både RE4 og GeoW var fantastiske spill, men jeg hopper ikke over utrolige spillopplevelser som Super Mario, Animal Crossing og Viva Piñata av den grunn - at ikke spill innvolverer skytevåpen, blod og lettkledde damer betyr ikke at det er kun for barn.

7776373[/snapback]

Animal Crossing = :thumbup:

Sto faktisk opp klokka halv 7 hver dag i en hel sommerferie for å være med på morgenaeoribicen i det spillet, og dermed få gaver ved visse antall oppmøter.

Uansett, har lurt litt på Viva selv men det er jo så mange titler jeg skulle hatt for tia. Umulig å få med seg alt :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...