timmy234 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg har kjørt Epson sitt renseprogram,men får ikke skriften i orden.Det er er en masse streker over linjene,og mye av skriften er borte.Hva skal jeg gjøre for og få dette i orden? Maskinen er en Epson Stylus CX 6400. Hvilken annen måte kan jeg få renset maskinen på?Takker for svar. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 som hos canon bjc 6200 (den jeg bruker ) så må man kanskje kjøre renseprogramet flere ganger før det har noen effekt. eng gang måtte jeg til og med bruke lit gif unuversal for å løse opp tørket blekk. prøv det ! når det kommer lit søl legg lit totlettpapir mot dysen for suge sølet til seg. så kan du kjøre rense programet et par ganger og teste om utskriften blir bra. hvis det da ikke virker så er sannsynligvis skriverhodet ødelagt eller patronen tom Lenke til kommentar
timmy234 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 som hos canon bjc 6200 (den jeg bruker ) så må man kanskje kjøre renseprogramet flere ganger før det har noen effekt. eng gang måtte jeg til og med bruke lit gif unuversal for å løse opp tørket blekk. prøv det ! når det kommer lit søl legg lit totlettpapir mot dysen for suge sølet til seg. så kan du kjøre rense programet et par ganger og teste om utskriften blir bra. hvis det da ikke virker så er sannsynligvis skriverhodet ødelagt eller patronen tom 7769263[/snapback] Denne skriveren er ikke så veldig mye brukt så det er nok ikke skrivehodene som er gåen. Hvor skal man gå inn for og rense med Jif universal,må man ta ut blekkpatronene? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 hvis du tar ut skriverhode(ne) og snur lit på dem så skal det være en åpning der blekket skal komme ut. hvis du kan se lit farge der så er det nok der blekket kommer ut . det er der bleket blir vasket hvis du spruter lit gif på jeg gør deg oppmerksom på om at jeg ikke vet hvordan skriver hodene ser ut på cx-6400 . har bare brukt blekskrivere fra canon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå