Gå til innhold

Et klokkevenlig hk til E6400, Geil 6400 ultra

Anbefalte innlegg

hei og hopp!

skal kjøpe meg nytt utstyr og har valgt meg ut:

E6400

og 2gb Geil pv6400 800mhz 4-4-4-12 ultra

Så lurte jeg på om det var noen her som har noe tips til et bra hovedekort som er bra å klokke med, har lest at P5B -E plus er bra men virker som ingen av nettbutikkene har dette på lager til en rimelig pris. Så har dere noen andre anbefalinger i rundt 1000+- 200 kroner som er bra?

mvh Pydi :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ASUS er absolutt å anbefale, ser ut som at de klarer oppimot 500MHz FSB stort sett alle krotene.

Vil sterkt fraråde deg ø kjøpe MSI P965 Platinum! Jeg er sikkert uheldig, men jeg får feilmeldinger på RAM ved 330MHz og oppover. Det er ikke RAM som er feilen, for jeg kjører på 660MHz og har samme brikekr som deg.

Vet ikke om jeg klarer å anbefale et spesiellt kort til deg, men P5B Deluxe er vel ganske bra.

Lenke til kommentar
ASUS er absolutt å anbefale, ser ut som at de klarer oppimot 500MHz FSB stort sett alle krotene.

Vil sterkt fraråde deg ø kjøpe MSI P965 Platinum! Jeg er sikkert uheldig, men jeg får feilmeldinger på RAM ved 330MHz og oppover. Det er ikke RAM som er  feilen, for jeg kjører på 660MHz og har samme brikekr som deg.

Vet ikke om jeg klarer å anbefale et spesiellt kort til deg, men P5B Deluxe er vel ganske bra.

7769297[/snapback]

ok skal kikke litt på disse, takk for svar :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

JEg føler meg pliktig til å nevne Gigabyte DS3 her også. Funker godt til overklokking etter at de oppdaterte Biosen. Ligger vel på samme pris skulle jeg tro. Jeg har vertfall det kortet og er veldig fornøyd (6400 på 3,2ghz og 667mhz ram på 800mhz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...