grrcarl Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Hvis noen norske her vil fyre i gang noen LP multiplayer matcher, må dere bare si ifra. Er ganske plaget av lag særlig i LP når jeg spiller med amerikanere osv, så hadde vært nice om vi kunne få i gang noen norske! Kan jo bruke denne tråden til å koordinere noen matcher, ala gears-tråden. Bare å legge meg til hvis dere vil spille Edit: Tittel endret. Endret 21. januar 2007 av websheriff Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Er på jobb nå, men spiller LP MP Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg er ikke hjemme akkurat nå, men jeg er garantert med når jeg kommer hjem nåkommende fredag. Håper vi kan få til noen matcher i helgen Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 samme her! er lei av og spille mot andre land! særlig når servern lagger meg til døde :| er så utrulig kjett! jeg er med på Lost Planet MP! gamertag; moffi86 Lenke til kommentar
grrcarl Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Hvorfor i alle dager ble denne flyttet til "Guild/klandiskusjon og rekruttering"? Meningen med den er samme som gears-tråden her, å få arrangert matcher. Har ingenting med klan/guilds å gjøre. Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Merkelig gjort av moderatorer dette her... Jaja... noen som er med på LostPlanet lørdag i morgen? Lenke til kommentar
Baywatch_Mitch Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg er med en dag. Bare å legge meg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå