tZar Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Du tror ikke det blir en lock på fila når den blir aksessert av webserveren da? Er bare å prøve ut om du får slettet den eller ei. Ev kan du streame fila fra en php side... når php siden er ferdig lasta, er også filen lastet ned Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 > Du tror ikke det blir en lock på fila når den blir aksessert av webserveren da? Det bestemmer jo jeg hvis jeg skriver webserveren. Hvordan streamer jeg file fra en phpside? Lenke til kommentar
tZar Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Skal du lage en webserver, fremfor å benytte en som allerede eksisterer? Det syns jeg hørtes ganske slitsomt ut... men om du føler for å implementere http protokollen på nytt, ja så er det bare å gjøre det. Uten å kunne php, så vil jeg anta at man kan gjøre noe slikt for å streame en fil: <?php // We'll be outputting a PDF header('Content-type: application/pdf'); // It will be called downloaded.pdf header('Content-Disposition: attachment; filename="downloaded.pdf"'); // The PDF source is in original.pdf readfile('original.pdf'); ?> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå