Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

for mye søl

Gjest jente16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han: "Det var <pust> så deilig... at <pes> jeg rakk det ikke før plutselig det var for sent..."

7773522[/snapback]

Det problemet slipper man ihvertfall med kondom. ^^

7774730[/snapback]

Jeg spør igjen; hva slags kondomer er det dere trer over pikken deres? Det er jo sant at kondom ikke er følelsesfremmende, men at man mister all nytelse ved å bruke kondom er tull og fanteri. Ikke rart norske ungdommer er fulle av kjønnssykdommer med slike holdninger...

Lenke til kommentar
Jeg spør igjen; hva slags kondomer er det dere trer over pikken deres? Det er jo sant at kondom ikke er følelsesfremmende, men at man mister all nytelse ved å bruke kondom er tull og fanteri. Ikke rart norske ungdommer er fulle av kjønnssykdommer med slike holdninger...

7776370[/snapback]

Det er ikke tull, det er sant. I've tried it.

Lenke til kommentar
det er LANGT fra like godt....

7776536[/snapback]

Helt sant. Men slik enkelte formulerer seg så virker det jo som om sex er direkte ubehagelig med kondom.

7776710[/snapback]

Psykisk er det rimelig ubehagelig ja.

7777712[/snapback]

HÆ? det gir ingen mening.

Lenke til kommentar
Han: "Det var <pust> så deilig... at <pes> jeg rakk det ikke før plutselig det var for sent..."

7773522[/snapback]

Det problemet slipper man ihvertfall med kondom. ^^

7774730[/snapback]

7776370[/snapback]

Om man er i fast forhold og dama går på pillen eller lignende er det jo ikke nødvendig med gummi.(Så lenge begge partene er trofaste).

Men random sex er nok best med gummi da du ikke helt vet hva du går til alltid.

Men til topic, selv har jeg og dama en dassrull vedsiden av sengen til og tørke søl med funker som bare det...

Lenke til kommentar
det er LANGT fra like godt....

7776536[/snapback]

Helt sant. Men slik enkelte formulerer seg så virker det jo som om sex er direkte ubehagelig med kondom.

7776710[/snapback]

Har du noengang begynt å ha sex uten, for deretter å bli spurt om å ta en på? Det er som ta bind for øynene midt i en film, det dreper stemningen, er ubehagelig og er sjeldent verdt bryet. Heldigvis er ikke dette noe jeg må ta stilling til lenger (eller i det minste i en stund fremover).

Lenke til kommentar
Så det er ekkelt å se dama tørke seg?

7770531[/snapback]

På en måte ja. Det er på samme måte som at fine damer ikke driter (nei, de gjør ikke det !)

Men det er selvsagt bedre at hun tørker av seg enn at man blir liggende hele natta og rulle i gammelt søl.

7771586[/snapback]

Hahah!! Da er det ikke rart at de vrikker sånn på ræva når de går :!:

7771628[/snapback]

ÅÅÅja! Det er derfor ja! :!: :!: :!:

Neida... Jeg henter papir eller handklede til dama når vi er ferdig :)

Syns foresten det ikker er ekkelt

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...