Neppe Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hvem i alle dager tørker seg med sengetøyet? 7770702[/snapback] Sikkert ikke mange. Men noen ganger blir det jo masse søl om man holder på en stund. Det er det fint med dobbelseng, så kan man ligge i ene delen av senga. God grunn til å få ekstra varme, brukt det mange ganger Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jasså, det er bra du avslører deg selv Haha. Blir det vått og man MÅ ligge der, så får man heller legge et håndkle over og sove på det. Om det er krise og man ikke kan dele resten av senga. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Jasså, det er bra du avslører deg selv Haha. 7771714[/snapback] Faen, er du å her ja. Regner med den vil funkere flere ganger ? Endret 21. januar 2007 av Neppe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Ingen ting er som når de man ligger med er på samme forum! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Pft, jeg søler ikke, jeg kan triksene Men nå ble det OT her. Som sagt, tørk deg, gå på do, evt vask deg, og så tar du med et håndkle du har ved siden av sengen Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hehe.. koselige greier. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Har dorull ved sengekanten gått av mote? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har dorull ved sengekanten gått av mote? 7772373[/snapback] Eller servietter, lol. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Servietter, ikke å anbefale. Klistrer seg fast. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Kondom? Pussig at ingen har foreslått det ennå... Kondom fanger opp det meste sølet. Pluss at det er ganske effektivt mot uønsket graviditet og diverse kjønnssykdommer. Eller du kan la han komme i munnen din og skylle det ned med en cola. Kos for begge parter! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Så det er ekkelt å se dama tørke seg? 7770531[/snapback] På en måte ja. Det er på samme måte som at fine damer ikke driter (nei, de gjør ikke det !) Men det er selvsagt bedre at hun tørker av seg enn at man blir liggende hele natta og rulle i gammelt søl. 7771586[/snapback] er no vel ingenting ekkelt at dama tørker seg.. er jo trossalt sitt eget "gris" som kjem ut igjen. handkle vedsia senga funker fint, tørke litt, og så kose i mens en venter på at ting skal renne ferdig, mens en tørker i ny og ne. så får utstyret kvilt seg litt til ny runde=) Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Kondom? Pussig at ingen har foreslått det ennå... Kondom fanger opp det meste sølet. Pluss at det er ganske effektivt mot uønsket graviditet og diverse kjønnssykdommer. Eller du kan la han komme i munnen din og skylle det ned med en cola. Kos for begge parter! 7772619[/snapback] så lenge dama går på p-piller, og begge 2 er friske, og ikkje driver med sidesprell. så er no det ingen grunn til å bruke gummi. er langt ifra like godt med kondom. komme på magen funker, fort å tørke av da Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det er greit, men jeg svarte på spørsmålet om søl. Jeg har ikke tatt stilling til om de trengte beskyttelse. De andre tingene er derfor positive bivirkninger av kondombruk. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Kondom for å slippe unna søl? Her snakker vi å spise papiret rundt sjokoladen for å slippe ekstra søppel. ^^ Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 hehe. det må vere det einaste positive med kondom i den samenhengen her.. men minuset med kondom er ikkje til å komme over Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg har faktisk alltid lurt på dette. Det MÅ jo renne ut igjen, men det har ikke skjedd med noen jeg har hatt sex med. Og ja; jeg vet at jeg kommer mer enn nok til at det burde skje. Hvordan får de til dette? Klemmer de igjen som bare faen helt til de går på do? Skjønner ikke hvordan de klarer å lure meg. Nesten så jeg må finne meg en å ha sex med bare for å sjekke (lenge sidene sist nå). Men når David Copperfield klarer å gå gjennom den kinesiske mur rett foran øynene på en, så klarer vel muligen jenter å trylle vekk litt søl. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Kondom for å slippe unna søl? Her snakker vi å spise papiret rundt sjokoladen for å slippe ekstra søppel. ^^7772719[/snapback] Hun: "Kom på magen min, hører du?" Han: "<pust>... <pes>... <stønn> ja. ååååh" Han: "ÅÅÅHHH!" Hun: "Helvete, halvparten sprutet du jo på lakenet! Hvorfor trakk du deg ikke ut før?!!?" Han: "Det var <pust> så deilig... at <pes> jeg rakk det ikke før plutselig det var for sent..." Hun: "Pappa kommer til å gi meg husarrest i en måned når vi har knullet i senga deres! Du skulle brukt kondom, så hadde ikke dette skjedd... <sukk>" Epilog: Han: "Var det deilig for deg også, vennen?" Hun: "Nei, jeg var så nervøs for at det skulle bli søl at jeg ikke greide å tenke på noe annet... men når jeg slipper ut av husarresten kan vi prøve på nytt, så det gjør ikke noe." Endret 22. januar 2007 av Prognatus Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Arbakadarba: De fleste jenter med normal kjedemusklatur vil klare å knipe igjen frem til de kommer seg på do, det trenger ikke sprute ut som en fontene selv om man beveger seg Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Kondom for å slippe unna søl? Her snakker vi å spise papiret rundt sjokoladen for å slippe ekstra søppel. ^^7772719[/snapback] Hun: "Kom på magen min, hører du?" Han: "<pust>... <pes>... <stønn> ja. ååååh" Han: "ÅÅÅHHH!" Hun: "Helvete, halvparten sprutet du jo på lakenet! Hvorfor trakk du deg ikke ut før?!!?" Han: "Det var <pust> så deilig... at <pes> jeg rakk det ikke før plutselig det var for sent..." Hun: "Pappa kommer til å gi meg husarrest i en måned når vi har knullet i senga deres! Du skulle brukt kondom, så hadde ikke dette skjedd... <sukk>" Epilog: Han: "Var det deilig for deg også, vennen?" Hun: "Nei, jeg var så nervøs for at det skulle bli søl at jeg ikke greide å tenke på noe annet... men når jeg slipper ut av husarresten kan vi prøve på nytt, så det gjør ikke noe." 7773522[/snapback] Hun: Åh ja, så deilig å se deg igjen, kom så tar vi oss en heit runde. ...pause Han: Jeg klarer ikke holde den opp med en gummipose rundt :/ Hun: Neinei, da får vi la være da. Bedre det enn at det kommer noen dråper på lakenet. ..? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Han: "Det var <pust> så deilig... at <pes> jeg rakk det ikke før plutselig det var for sent..." 7773522[/snapback] Det problemet slipper man ihvertfall med kondom. ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg