Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

for mye søl

Gjest jente16

Anbefalte innlegg

Gjest jente16

kjæresten min og jeg har sex mange ganger i løpet av natta, men det blir fort litt søl... Bruker p-piller..

Har liksom ikke så lyst til å ligge oppi det etterpå...

Hva gjør dere? Håndkle eller noe? Men det er vel litt stress det og? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reis deg opp og bruk skjeemusklaturen om press det ut, mesteparten vil komme ut da. Du kan også gå på do. Ta med deg et håndkle og ha det ved siden av senga og tørk deg når du merker det kommer mer ut etterhvert.

Evt. få han til å komme andre steder om det er et stort problem med tørking.

Lenke til kommentar
Kommer han inni deg ville jeg på do etterpå. Det skal visst være lurest med tanke på ureinveisinfeksjoner osv.

7769830[/snapback]

Akkurat det jeg trengte å vite, siden en venninne driver og klager over urinveis infeksjon, Igjen :p

Endret av J@cob
Lenke til kommentar
Spring på dass sier nå jeg .. Ligge i senga med den du akkurat har trøkka, og hun tørker seg liggende mens du ligger der... Lite godis

7770472[/snapback]

Du kan tørke av henne. det var tross alt du som "sølte" på henne.

Akkurat det jeg trengte å vite, siden en venninne driver og klager over urinveis infeksjon, Igjen :p

7770819[/snapback]

hehe, ja du får gi henne et lite tips da;-)

Lenke til kommentar
Så det er ekkelt å se dama tørke seg?

7770531[/snapback]

På en måte ja. Det er på samme måte som at fine damer ikke driter (nei, de gjør ikke det !)

Men det er selvsagt bedre at hun tørker av seg enn at man blir liggende hele natta og rulle i gammelt søl.

Lenke til kommentar
Så det er ekkelt å se dama tørke seg?

7770531[/snapback]

På en måte ja. Det er på samme måte som at fine damer ikke driter (nei, de gjør ikke det !)

Men det er selvsagt bedre at hun tørker av seg enn at man blir liggende hele natta og rulle i gammelt søl.

7771586[/snapback]

Hahah!! Da er det ikke rart at de vrikker sånn på ræva når de går :!:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...