rockingchair Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) ØØØØ. Hva er dette for noe? Det høres helt sinnsykt ut for min del. Og da tenker jeg ikke på ekteskapsproblemene men det enorme oppgjøret.. Endret 21. januar 2007 av troyel Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Mon tro hva som får dama til å tro at hun har rett på pengene. Da tenker jeg ikke på juridisk rett. Lenke til kommentar
Emomilol Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Jeg blir provosert av slike kvinnemennesker. Det er nesten som du skulle tro at de giftet seg bare for å få tak i pengene ... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Må si at kravene i utgangspunktet var horrible. 600 mill i kontanter, nye biler hvert 2. år osv.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Stakkars oss menn. Må si jeg lar heller være å gifte meg, eneste man kan oppnå er tross alt å bli skilt. Men er jo uansett litt rart at han bare går med på det. Selv om han masse penger. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 Det er så sykt at man skal tjene så sinnsykt mye penger på å gifte seg med en kjendis for å skille seg igjen. Det finnes jo mange eksempler på dette i tillegg til denne. Kunne de ikke gitt de pengene til Afrika eller noe istedenfor? Provoserer meg nesten at de skal håve inn million på million for å ha vært gift med en kjendis. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvorfor får kvinnen i det hele tatt noe som helst av mannen? Klarer ikke kvinner å forsørge seg selv hvis de skal skilles? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 (endret) hvordan kan han inngå forlik i det hele tatt? Burde det ikke være enkelt å vinne i retten? (tydeligvis ikke, men hvorfor) Endret 4. februar 2007 av Darx Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvorfor får kvinnen i det hele tatt noe som helst av mannen? Klarer ikke kvinner å forsørge seg selv hvis de skal skilles? 7869703[/snapback] Det er vel det samme andre veien, bare at det skjer ikke så ofte. Det handler vel om at når man er gift så deler man på alt, ergo hvis man skiller seg skal begge ha halvparten. Grunn nok alene til ikke å gifte seg spør du meg. Lenke til kommentar
Funkpower Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Jeg ser jo hvorfor for eksempel kvinner gifter seg med rike kjendiser, og skiller seg igjen. Det er jo lette penger. Har jo tenkt tanken selv. Men der kommer jo den allminnelige fornuften inn. Den som mange av disse kvinnene mangler. Jeg kunne ikke ha levd med det rykte at jeg giftet meg for penger. Det blir jo også flere og flere av disse kvinnene. De ser at de også kan komme seg framover. Men mange av disse bruker da "sleipe" veier. Det skulle kommet en eller annen lov om det der. For det blir jo bare flere og flere skillsmisser. Det er liksom på "moten". Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Vis man bruke det store hodet før det lille hodet når man gifter seg skriver man en kontrakt før man gifter seg som sier det du kom inn med det går du ut med intet mer intet mindre.. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Kan man ikke gifte seg med særeie da, må jo være stein teit om man er rik og gifter seg uten noen form for kontrakt på økonomien på forhånd. Hvordan man kan bli rik og være så kort tenkt er meg ett under, de burde jo vite att alle partener er potensielle penge tyver. Det er vel en av de få ulempenne ved og være rik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå