Gå til innhold

Moderatorer og redigering av egne innlegg (tid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er enig. I mine øyne følger det ikke med noen positive sider ved at moderatorene kan velge om det skal vises at innlegget er redigert. I visse tilfeller kan det være nyttig å se hvem som har redigert innlegget og når det er gjort, uavhengig av om det er gjort av en moderator eller ikke.

Lenke til kommentar

Har faktisk ikke merket meg dette selv, men ser nå at alternativet er der. Ikke skjønner jeg helt hvorfor. Vi er tross alt i utgangspunktet kun brukere som i visse tilfeller må ta på seg en annen hatt.

Kan være det er en god grunn for dette som jeg selv ikke ser. Men da får i hvert fall en admin eller moderator som vet om denne uttale seg.

Lenke til kommentar

Jeg tror at det kan være bra for moderatorer å ha denne muligheten innimellom også for oss brukere.

Men jeg enig i at det er dumt at moderatorer har det satt som standard at det ikke skal stå det er redigert. Valget for en moderator bør være om det ikke skal vises, ikke omvendt ;)

Så Aalton (eller andre) fint om dere kunne skrudd på at det som standard skal være at det står at innlegget er redigert og at det heller kan velges bort av moderator om ønskelig.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...