3raz3r Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei. Har nå fått en gammel 160 giga IDE hdd som jeg skal sette i min pc sammen med 2x250 S-ata som jeg har fra før av. Når jeg har satt i harddisken og starter pc'en igjen begynner alt normalt, så kommer den til der jeg skal loade windows. Der stopper den, kommer opp en blå skjerm med noe skrift på, men den er der i kun ett sekund. Så rekker ikke å se hva det står. Det er WinXpPro på både 160 giga'n og den ene 250 giga'n, dog ikke samme versjon. Noen som vet hva jeg må gjøre for å få startet opp pc'en med den harddisken? Trenger dere mer info så bare spør Mvh 3raz3r Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hvilken bootrekkefølge har du (i bios). Mistenker at IDE-harddisken ender opp som C: (systempartisjon) og at det dermed blir kluss. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Kluss ble det, ja. Maatte formatere hele pcen. Saa slapp aa tenke paa det mer Saa kan vel si at denne er loest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå