Venerable Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Hater egentlig alle språk, utenom 2 stk. Japansk som jeg elsker, og kantonesisk som er greit nok. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Engelsk Grunnen til at jeg liker engelsk best, er fordi det er et fellesspråk som veldig mange snakker, og man kan komme veldig langt med. Jeg hadde lett stemt for at alle land i verden skulle begynt med Engelsk i stedet for alle de forskjellige språkene som snakkes per i dag. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Min favoritt er svensk. Det er rett og slett nydelig. Vanskelig å begrunne slikt, det er bare noe jeg synes. Lenke til kommentar
Gurkhan Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 Gaelic. Det er så utrolig ulogisk! Elsker det! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 31. oktober 2007 Del Skrevet 31. oktober 2007 Tysk er et stygt språk imo fordi de høres så utrolig sinte ut når de snakker. Uansett om de snakker helt rolig så høres de aggresive ut. Ungarsk går så fort at det høres sint ut og jeg har aldri hørt en ungarer prata sakte P: Tysk er et stygt språk imo fordi de høres så utrolig sinte ut når de snakker. Uansett om de snakker helt rolig så høres de aggresive ut. Ungarsk går så fort at det høres sint ut og jeg har aldri hørt en ungarer prata sakte P: Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Gaelic. Som i gælisk? Lenke til kommentar
Gurkhan Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Gaelic. Som i gælisk? Ja. Det var det jeg skrev. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 1. november 2007 Del Skrevet 1. november 2007 Irsk-gælisk? Skotsk-gælisk? Manx? Vennligst presiser. Lenke til kommentar
Gurkhan Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Irsk-gælisk? Skotsk-gælisk? Manx? Vennligst presiser. Irsk. Lenke til kommentar
Elindomiel Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Hmm.... La meg se.... 1. Italiensk 2. Norsk 3. Spansk 4. Engelsk 5. Finsk 6. Tysk 7. Latinsk 8. Japansk 9. Gresk 10. Kinesisk (Kantonesisk) 11. Fransk* * - Jeg finner fransk for hovmodig... Latinsk er litt hovmodig også, men det høre også imponerende ut. Jeg elsker Italiensk, Spansk, og Norsk, og jeg pleier å snakke engelsk . Det er lett til å beskrive ting på engelsk, tror jeg. Endret 13. november 2007 av Elindomiel 1 Lenke til kommentar
thadon Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har litt lyst til å lære islandsk 1 Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Engelsk, Skotsk, Irsk or Russisk er fire fine språk. Østerisk er stilig også. Lenke til kommentar
Der Flieger Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 (endret) Mitt favorittspråk er uten tvil tysk! Som noen har nevnt tidligere i tråden, så er det et meget logisk oppbygd språk med god struktur. Å kunne tysk åpner også mange muligheter, samt tilgang til mange seriøse nyhetskilder og artikler. Endret 18. november 2007 av Der Flieger Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Språk jeg liker: Polsk - Vil gjerne høre deres meninger, rull diskusjon! Russisk Spansk Irsk Jamaikansk-engelsk Språk jeg syntes er greie: Italiensk Hebraisk Fransk Morsomme språk: Finsk Indisk Spåk jeg misliker: Tysk Dansk Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Fine språk: Svensk, Finsk, Italiensk, Japansk, Amerikansk (New York + andre) Stygge språk: Tysk, Fransk, Britisk, Amerikansk (Florida + andre) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå