Din_Laban Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg har det siste halvåret sett etter et nytt kabinett til erstatning av mitt nåværende av Tt Tsunami Dream. Et fint kabinett, men problemer melder seg med harddsisk racket når det krasjer med PC-E kontakten til skjermkortet (dvs. jeg mister 1 av 5 HD stasjoner når jeg bruker 7900GTO). Jeg har kikket på flere kabineter for å finne et som egner seg til vannkjøling, og har funnet et meget pent og funksjonelt fra Silverstone. Kabinettet tar f.eks. Extended ATX og ATX, noe som er kjekt. Jeg liker også at det er er et Topp-eksos system der det er plassert 2 x 120mm vifter originalt, og jeg hadde tenkt å montere denne eller denne radiatoren i topp. Hvis noen har kabinettet hadde det vært hyggelig å vite om det passer en dual-rad i bakkkant. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Nå sitter jeg å ser opp i "taket" på TJ07. Det er rom for å montere en 2x120mm radiator der, den bør dog ikke være særlig mye tykkere enn 4cm. Viftene må på grunn av plasshensyn festes på oversiden av kabinettet. Jeg vet ikke om en radiator er like effektiv når viftene blåser på den som fra den. Hvis viftene må blåse på radiatoren er man nødt til å snu luftstrømmen i kabinettet slik at 92mm vifttene i bakkant suger luften ut av kabinettet. Man vil i alle fall få en klump på toppen av kabinettet, om man velger å ha viftene eller radiatoren der er vel en smakssak. Endret 6. mars 2007 av wotg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå