heismann-h Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg leter etter felger, men skjønner meg ikke helt på dette med ET og slikt. Hvis noen hadde orket å forklare meg hva dette betyr så sender jeg en stor takk Sizes: 9x16 ET14 and 9,5x16 ET08 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 9: Bredden på felgen, altså 9 tommer (noe som blir rundt 23 centimeter bredt) 16: Diameter på felgen ET14: Sier litt om hvor langt ut felgen kommer i hjulbuen. Lav ET vil si at felgen bygger langt ut og kommer langt ut i hjulbuen evt blir stikkende utenfor buen, mens høy ET vil si at felgen kommer langt inn i hjulbuen med den fare at den kan ta borti demper og lignende. Lenke til kommentar
eab Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Per definisjon er ET/innpress/offset et mål (i millimeter) på avstanden mellom felgens annlegsflate mot navet og felgens midtlinje (på bredden) Lenke til kommentar
heismann-h Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 T a k k e r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå