Chrisjs Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Anti-Flag American steel The Flatliners Randy Aigainst me Dillinger four Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Rancid Kombinate - Crash Diet [bass musikk, må ha noko som rister og knuser det som er inni bilen] Kampfar - Alle platene Flyleaf - Flyleaf Hellyeah - Hellyeah Behemoth - The Apostasy DragonForce - Inhuman Rampage Isklad - Shades Of Misery Linkin Park - Minutes to Midnight Ozzy Osbourne - Black Rain Vintersorg - Solens Rotter Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (endret) -Metallica, alle utgivelser (S&M er flott på langtur) -Creedence Clearwater Revival, alle utgivelser -Nirvana, alle utgivelser -Dire Straits, alle utgivelser -Sarah Mclachlan -Elton John -Sivert Høyem -Madrugada -Rage Against the Machine, alle utgivelser(flott til "aktiv" kjøring) -CC Cowboys -Postgirobygget -Dum Dum Boys -R.E.M -Di Derre -Tom McRae -The Shins -Coldplay -Ray LaMontagne -Bob Marley(til sommerkjøring) -Disturbed -Soilwork -Moonspell -My Dying Bride -AC/DC -Black Sabbath -Pink Floyd(the wall ++) -Rolling Stones -Elvis -Beatles Og mye annet.. Før var det vel rundt 100 plater, nå er det meste samlet på MP3-cd'er, pent etter kategori. Viktig å ha noe for ethvert humør og behov. *edit: kom stadig på flere jeg ikke kunne glemme.. Endret 9. november 2007 av toth Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Deathstars - Jeg så du hørte på både Dragonforce og Metallica så da kanskje du er litt åpen for den slags musikk. I dem sangene jeg har av bandet er det knallfin lyd som virkelig blir framheva dersom du har en 12-tommer dundrende baki i tillegg. Trinity Fields er et godt eksempel. Går for det meste i dem fleste typer metal i bilen min, avhengig av humør. Ellers må jeg vel ærlig innrømme at det er få sanger mer skapt for kjøring enn god gammal Def Leppard. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 i bil må jeg ha trance \ dance \ tekno .. jecyll & hyde - freefall gigi d'agostino , la passion, freddie - glider i sommartider skoti - canigula nachos - somewhere i alle fall slik musikk som er konger i bilen... cascada er også nice Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Varierer mye, men har Nile, My Midnight Creeps og Pink Floyd liggende i bilen til enhver tid. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Kjører så mye forskjellig selv. Men trance hører du aldri i min bil. * Led Zeppelin * Beatles * Pink Floyd * Muse * Foo Fighters * Queens of the Stone Age * Rage Against the Machine * Kaizers * Kanye West * Metallica * Damien Rice * Johnny Cash * Fall Out Boy * Michael Jackson * Red Hot Chili Peppers etc etc. Har ganske mange CD-er i bilen, så det blir litt variasjon Radioen kan til nød også funke hvis den er innstilt på en noenlunde grei kanal, men svært sjelden jeg hører radio i bil. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 akkurat nå har jeg en mp3cd med spillmusikk fra need for speed carbon, nfs underground2, testdrive unlimited og nyeste album fra armin van bureen Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har ikke no særlig stereo å skryte av, så blir P3 på radioen eller iPoden om det skal spelles musikk. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har ikke no særlig stereo å skryte av, så blir P3 på radioen eller iPoden om det skal spelles musikk. iPoden? Bra gruppe eller?? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 iPoden? Bra gruppe eller?? Godt poeng. Setter den som regel på "Miks Sanger" så hva som helst kan dukke opp her. Noen eksempler: Iron Maiden Metallica Sonata Arctica Dirty Oppland Breaking Benjamin Dead Prez HIM Jay-Z Judas Priest Tazte Priv Millencolin Nas Offspring Og så videre. Lista er lang! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 På langtur: Herb Alpert Dire Straits Pink Floyd Mark Knophler Michael Jackson Simply red Supertramp Altså, gammel musikk.. Småkjøring/råning Listepop, dance, housemusikk.. Blanding av MAAAANGE artister.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Bilturen går aldri så fort som når eg hører på Radiohead og Muse! Ellers har eg de fleste cd'ene i bilen... Inne går det fra dattan! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Skal fikse ny cd. Men hva skal jeg ha på den? Forslag til album eller lignende? Hører så å si på alt- unntatt satyricon, dimmu og heavy rock etc. Metallica og slikt går fint. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 Har tre grupper som du sikkert kommer til å like -pökhus -Tampong Tomtarna -Kebabrepubliken Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 For øyeblikket har jeg kun fire CD-er i bilen: Green Day - American Idiot Senses Fail - Still Searching Kent - Tillbaka till samtiden CC Cowboys - På Svalbard uten strøm Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 I bilen går det mest i NRK1. Det hender jeg har med et par CD'er om jeg skal på langtur alene, og da blir det Yes, Pink Floyd, Dire Straits, King Crimson eller annet av god gammel årgang. Lenke til kommentar
alfredsn Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 har 4 CD'er; - En med trance/mixa drittsanger som ikke er min, men han som fiksa annlegget mitt eier - Caliban m/ heaven shall burn - Skyfire - Timeless Departure albumet - Lamb Of God - Killadelphia live albumet Lenke til kommentar
Snowy74 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Akkurat nå: det beste movie-soundtracket ever, soundtracket til filmen "Judgement Night" fra 1993. Dødsbra mix av rap og heavy med et lass med kjente artister. Anbefales! Verste jeg hører: Radio 1 med ræva musikk og "luringen" (her skulle det vært en spy-smiley), og P4 med reklamer man kan bli gal av. Endret 13. november 2007 av Snowman Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Snowman: ... "Luringen" () ... Sånn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå