MaSo Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Først og fremst dette er ikke noe "teller tråd", den ble laget for å hjelpe folk som begynner å bli lei musikken de har, sånn som jeg Fortiden går det mest i: Dragonforce Metalica Edguy Millen Collin DJ Mangoo Bom Funk MC`s Noen som vet av noe lignende som jeg bør teste? Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Tror jeg har liggende noe på pc`n en plass Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 alt fra kaptein sabeltann til eminem, jeg liker å ha variert musikk i bilen, har minnebrikke på 1gb i bilen, og fyller den opp med random musikk... Ikke hør på bare 1 type musikk, man blir dritt lei det... Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Christina Aguilera - Hurt (Deeper Mindset Club Mix eller Carl Cox Club Mix.... Begge to sinnsykt gode remixer.) Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Har masse masse musikk i bilen, sikkert 10 mp3-cder, men hører mest på et par av de. Går stort sett (for tiden ihvertfall) i: - Metallica - Nightwish - Green Day - Linkin Park - Yellowcard - En cd med diverse musikk (forskjellig pop, rock og sånt) men har i tillegg: - Satyricon - Rammstein - Within Temptation - The Offspring - Iron Maiden - The Killers - Kurt Nilsen - Nirvana ...med mer. Ganske variert med andre ord Lenke til kommentar
eab Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 cd'n som står i spilleren nå ser slik ut: Millencolin - Afghan dope - die MF die tungtvann - 2 uka Guano apes - open your eyes scissor sisters - don't feel like dancing kanye west - diamonds from sierra leone audioslave - show me how to live gluecifer - ducktail heat eastclubbers - all systems go acdc - shoot to thrill dope - debonaire snoop - vato el caco - nice day foo fighters - my hero Krumbsnatcha Feat MOP - W O L V E S milk inc - livin a lie metallica - sabbra cadabra rhcp - californication I tillegg ligger det 10-12 andre cd'er med blandet musikk i bilen. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Samme musikk som jeg hører på ellers, vel. Syns denne tråden passer bedre i musikkforumet. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 fiksa ei ny plate^^ Guano apes Linkin Park Bom Funk MC`s Rise against Thrice Trust Company Edguy Og ei mappe med div enkelt artister Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Trance er en klassiker i bilen Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 liker ikke candy pop/trance Lenke til kommentar
chris Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Øystein Sunde er konge i børsja! Lenke til kommentar
NissanSkyline Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Kjører du bil, må du jo ha noe som folk snur seg etter... Techno (er så mange navn som kommer med kun en) Eminem 50 Cent Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Div. Dimmu Borgir og Type o Negative. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) "Bruk bilbelte" sangen, selvførgelig! det var en spøk.. Går for det meste metal f.eks Metallica Nightwish Linkin Park Endret 28. januar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Går mye i Van Morrison... kanll kjøremusikk Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Jeg telte opp alle CD'er jeg hadde i bilen forrige uke. Kom til 63 stykker. Hører aldri på mer enn 6 av dem, resten er arkivert i cd mapper i bagasjerommet Hører på omtrent alt i bilen. Går mye i dunk-dunk(trance) musikk når det skal gå litt ekstra unna. Ellers hører jeg på alt fra irsk folkemusikk til Sonata Arctica Et ganske vidt spekter Har en stygg tendens til å peise på med mp3-filer på cdene så det blir nesten for mye å bla igjennom når jeg kjører:cry: Endret 29. januar 2007 av Buxa Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Synes det er bra med mp3 format vist du har litt brukbar kvalitet seff, for da kan du peise inn flere album på plata. det beste hadde vel egentli vært å hadd dvd spiller i bilen så du kunne fylt all musikken til deg,kompisen og dama på 2-3 plater :!: Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) - Jokke - Offspring - Yellowcard - Rise Against - Millencollin - NOFX - Strike Anywhere - Ramones - Bad Religion - 1208 - Sex Pistols - Pennywise - Anti-Flag - No Use For A Name - Authority Zero - AFI - Donots - Sugarcult - Flogging Molly (no slags irsk folkepunk på sitt beste ) - Rock Against Bush vol. 1 og 2 - Goo Goo Dolls - New Found Glory - Nickelback - Pet Shop Boys - Pulley - Social Distortion - TSOL - The Cure - The Get Up Kids - The Vandals - Thought Riot - Useless ID Har ikke egen bil ennå, men så snart jeg får det er nok ihvertfall detta musikk som har sikra seg plass der! For dere som har lyst til å prøve ut noe nytt så kan dere jo ta en titt på noen av disse Endret 29. januar 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Flogging Molly er helt vanvittig gøyalt. Var på konsert i sommer, og det tok jo helt av, full irsk folkedans på hele Plenen! Det som står i CD-spilleren/ligger i hanskerommet nå: Elton John - The Captain and the Kid Elton John - Elton John New Found Glory - Coming Home Gary Jules - Trading Snakeoil for Wolftickets Chris Cornell - Euphoria Morning Chris Cornell - You Know My Name (Single) + en FM-sender fra Clas Ohlson, så jeg kan høre på det som skulle befinne seg på enten MP3-spiller eller mobiltelefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå