qinqong Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) altså, jeg har ikke satt på caps-locken men dette er en SNØFRESER som ikke fortjener å bli benevnt med små bokstaver.. En HEMI.......... Endret 21. januar 2007 av qinqong Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Noe så latterlig er det lenge siden jeg har sett. Lenke til kommentar
MaSo Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 synes den var rå, er det noe video eller lignende av den i action? Lenke til kommentar
AudiA4 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Tenk om lillegutt plutselig vil sjekke med hånda hvordan snøen flyr ut av renna? :S Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Det er jo noe lignende jeg har på tegnebrette bortsett fra at det skal benyttes en 1,5L dieselmotor. Seriøst! Utrolig hvor kreativ man blir når man bor på et sted med 3 meter snø på flatt land. Dåg tor jeg den der hadde blitt tung og håndtere. Kunne blitt noe om den gikk på belter. Endret 21. januar 2007 av perpyro Lenke til kommentar
just_me Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 altså, jeg har ikke satt på caps-locken men dette er en SNØFRESER som ikke fortjener å bli benevnt med små bokstaver.. En HEMI.......... 7768548[/snapback] hvor fant du bilde? google? Lenke til kommentar
qinqong Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) den er hentet på "All the web" og det ligger noen andre særs feite maskiner der ute, og klart at de som vet hvordan en hemi virker, ja så skal jeg love deg at med 385 hester og dreimoment på 375 så klarer man greit snømengder som det som har kommet i helga. http://www.v8snowblowers.com/id6.html her ligger det en hjemmemekka maskin, og det er klart, når man har det litt i fingrene, ja så er det bare fantasien som stopper dette. Det ligger en "barbeque grill" også der ute om man googler på hemi barbeque, så joda, ha en fin vinter, dere med honda-fresere.......... info .: http://www.hemi.com/ Endret 21. januar 2007 av qinqong Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Hahahah, for en syk snøfreser. En slik skal jeg ha en dag. Har forøvrig sett noe lignende, bare at da var det HEMI MOTORSAG Skal se om jeg finner videone igjen. Den var helt syk. Delte trestammen på null komma niks. edit: fant den HER Endret 21. januar 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Vel de har jo fresere på Gjøvik som greit killer en hemibasert fres: http://www.overaasen.no/gallery.asp?sprak=...v400-2D0022.jpg Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Skulle man ha skalert det opp så blir den fresen fra Gjøvik liten. Blir vel heller da som å benytte en 3000HK dieselmotor fra et gammelt lokomotiv til drift av snøfreseren. Og har det ikke vært for at det blir dyrt så er det vel en eller annen tulling ute i verden som hadde bygd en. Bare gi meg penger så skal den vel bygges. Endret 21. januar 2007 av perpyro Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hadde heller satset på en slik istedet for den stusselige fresen man må gå bakom Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Tror det hadde vært billigere å legge varmetråder i gården enn å få tak i en hemifreser... Dog, det hadde ikke vært like morsomt når naboen sto med skuffa. Naboen har forresten en tendens til å frese all snøen over i gårdsplassen min, skulle gitt det triple tilbake... Lenke til kommentar
qinqong Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Naboen har forresten en tendens til å frese all snøen over i gårdsplassen min, skulle gitt det triple tilbake... 7770446[/snapback] nettop her er grunnen til at jeg fant frem til Hemifreseren... og den maskinen til overaasen er jo ikke så gøyal å kjøre som en hemifreser, tross alt, om ikke huset til naboen skal saneres.. Endret 21. januar 2007 av qinqong Lenke til kommentar
cmf Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Denne var jo bare drit rå Den hadde vært noe og hatt x) både på vinteren og sommeren som kattapult xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå