Biskopen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Jeg har nylig kjøpt ny PC: -Intel Core 2 Duo E6600 2.4GHz -2048 MB DDR2 PC5300 -POV GeForce 8800GTS 640MB -460W Strømforsyning -Microsoft Windows Media Center I alle spill så blir objekter "grået ut" på en viss avstand. Slik som spillere tønner, kassser og slikt. I Dark Messiah er det noen steder hvor det er helt for jævlig(se bildet). Det eneste spillet hvor dette ikke har slått ut, er Oblivion ( har i hvert fall ikke lagt merke til det). Jeg aner ikke hvor problemet ligger, egentlig.. Håper noen kan hjelpe. Dark_Messiah__grafikk_feil.bmp cs__grafikk_feil.bmp Endret 24. januar 2007 av Biskopen Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 anti alasing? Drivere som er riktig? Varme på skjermkoret? Lenke til kommentar
Biskopen Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 anti alasing? Drivere som er riktig? Varme på skjermkoret? 7768531[/snapback] anti-aliasing er på full: 8x. Har prøvd med laveste, har ingen virkning. Maskinen er bygget på frabrikk, så jeg skulle tro at driverne er riktig. Jeg oppdaterte dem for noen dager siden, og de gav meg høyere score på 3DMark (9431), men problemet forsvant ikke. GPU temperaturen ligger som regel rundt 50 grader etter spilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå