Simma89 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Kjøpte meg en Ipod nano. Har hatt ipod før så vet en del om itunes osv (btw, itunes suger kuk). Problemet er at pcen ikke finner ipoden lenger. Jeg plugger den i og åpner itunes, men ikkeno skjer. Funka helt fint i begynnelsen, men nå registrer ikke pcen at jeg kobler den i. veldig rart for ipoden lader når jeg plugger den i. Jeg får ikke lagt over noen ny sanger på grunn av dette. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Dukker den i det hele tatt opp som en diskstasjon? Hvis nei, burde du prøve å bytte USB-port i maskinen.. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Evt sjekke kabelen. Prøve en annen iPod om mulig? Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) jeg har prøvd 2 ipoder, og 2 forskjellige ledninger, og nei den kommer ikke opp som diskstasjon. Det funker på min egen pc, men detta er ikke min ipod, det er søstra mi sin, og det er på hennes pc det ikke funker. Har også prøvd på den 3. pc, funka ikke der heller. Og jeg vet at usbportene er fine og fungerer som de skal. Hva skal jeg gjøre for at det skal funke på de 2 andre pcene? Er det absolutt ingen annen måte å overføre sangene til ipoden enn Itunes? hater det programmet så hinsides! er rart at et så stor firma som de som lager ipod er klarer å lage et så bedritent program! Endret 21. januar 2007 av Simma89 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Nå tenkte jeg på å bytte USB port, altså velge en annen av de som er i PCèn. Det kan også være en feil med driveren til iPod. Sjekk ehetsbehandling. Den finner du ved å høyreklikke på Min Datamaskin> Egenskaper>Maskinvare>Enhetsbehandling. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Er det ikke et maks antall itunes per spiller, eller omvendt? Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Er det ikke et maks antall itunes per spiller, eller omvendt? 7774453[/snapback] Isåfall skjønner jeg hvorfor min ipod ikke fungerer... Jeg får den bare opp som ukjent enhet når jeg kobler den i=/ Lenke til kommentar
Tassen2k Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Prøv å instaler den ? jeg mener jeg fikk opp det samme, men da tok jeg å instalerte ipoden med den cden som fulgte med, har du ikke cd kan du nok laste ned driver på nette. Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 hvor laster jeg ned drivere? (link?) Lenke til kommentar
Tassen2k Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Hvilke Ipod har du da? så kan jeg som eg jeg finner;) Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Det samme skjedde med min Ipod Jeg lastet ned det nyeste programmet fra Itunes, Men etter 5min så slutta den og reagere når jeg koblet i Ipoden så sitter egentlig med samme problemet Lenke til kommentar
Tassen2k Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 viss d kom av at du lastet nerd det nyeste, prøv å last ner noe av det gamle da? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Prøv å fjern all Apple-relatert programvare på PCen, altså drivarar og iTunes. iPoden skal kome opp som ekstern lagringsenhet eller noko sånt i Min Datamaskin utan drivarar. Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 viss d kom av at du lastet nerd det nyeste, prøv å last ner noe av det gamle da? 7799606[/snapback] Saken er at Ipoden sluttet og reagere på det gamle programmet, Så jeg fikk beskjed om og laste ned det nyeste og det funket helt til jeg koblet fra Ipoden Men du kan jo prøve og laste ned det nyeste programmet, Lenke til kommentar
drood Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) Kjøpte meg en Ipod nano. Har hatt ipod før så vet en del om itunes osv (btw, itunes suger kuk). Problemet er at pcen ikke finner ipoden lenger. Jeg plugger den i og åpner itunes, men ikkeno skjer. Funka helt fint i begynnelsen, men nå registrer ikke pcen at jeg kobler den i. veldig rart for ipoden lader når jeg plugger den i. Jeg får ikke lagt over noen ny sanger på grunn av dette. Noen som vet hva jeg kan gjøre? 7768514[/snapback] samme skjer med min funket første gangen. men nå reagere ikke pcen en gang på at jeg kobler til Ipoden edit: nå fjerna jeg og la til itunes igjen, nå finner både windows og itunes den. funker første gangen men andre gang jeg kobler ipoden i igjen finner ingen av dem ipoden. lurer hva dette kommer av, gidder ikke å fjerne itunes og legge det til igjen hver gang jeg skal bytte musikk Endret 26. januar 2007 av drood Lenke til kommentar
Simma89 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 (endret) Hvilke Ipod har du da?så kan jeg som eg jeg finner;) 7796899[/snapback] jeg har Ipod Nano, har du noen link til drivere? ( dere andre er selvfølgelig velkomne til å svare dere og:P) Endret 29. januar 2007 av Simma89 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Første eller andre generasjon? Naviger det fram på denne sida. http://www.apple.com/no/support/ipod/five_rs/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå