MrHansen Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Triks nr. 2 i filmen. Lenke til kommentar
r00ney90 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Morten ram har 2 korttriks jeg gjerne kunne lært meg stavetesten og 2 i en smek Lenke til kommentar
spillegalen Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) litt off topic: jeg tenker på og kjøpe en hau med kortstokker. og da lurer jeg på hva er målene på Bicycle kort - Bridge størrelse? og hva er målene på vanlige bicycle kort. noen som har sånne og kan måle? kan noen ta et bilde av kortene med en fyrstikkeske etc. ved siden av? Endret 22. desember 2008 av spillegalen Lenke til kommentar
Sigurdtj Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Har et ganske kult triks! Skal prøve å forklare så godt jeg kan: 1. Be en annen person trekke et kort fra stokken. 2. Hold de tre NEDERSTE kortene i den ene handa og be personen legge kortet der. 3. Hold stokken med to fingre, slik at ringfinger og lillefinger skjuler den ene siden av stokken. 4. Start med å holde stokken mot personen slik at personen ser det nederste kortet, og si; "det er ikke dette kortet?" 5. Legg så dette kortet ned på bordet med framsiden ned, slik ingen ser hvilket kort det er. 6. Så bøyer du handa og stokken ned i vannrett stilling og plasserer det nederste kortet øverst. 7. Så viser du personen et nytt kort og spør; "ikke dette kortet?" NÅ kommer trikset, når personen har sagt "nei", glir du det nederste kortet litt til siden, der du har ringfinger og lillefinger, også tar du det NESTE kortet ned på bordet (som da er personens kort). 8. Så fortsetter du til du har 5 kort på bordet. 9. Du kan avslutte trikset på flere måter, jeg bruker å gjøre det samme om igjen med disse 5 kortene, at jeg glir det FØRSTE kortet til siden og tar det neste på bordet. 10. Det personen ikke vet, er at jeg viser ETT kort to ganger. Lenke til kommentar
magicurty Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 På Egelo Tryllebutikk finnes det masse moro og tryllesaker. Laveste priser, god kvalitet, og rask levering. Også kan man melde seg på Egelo Trylleskole. www.egelo.no - Tryllebutikk www.trylleskolen.no - Trylleskole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå