Gå til innhold

Læring av kort triks!

mrav4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, ja! Den greier jeg sånn halvveis! Men youtube funker liksom ikke.. Lettere og lære når folk skriver istedenfor og knune alt iløpet av 3 minutter.

Du trenger:

1 medspiller å overaske

21 kort

Fremgangsmåten:

Legg kortene slik

111

22(2)

333

444

555

666

777

Få en annen person til å tenke på ett av kortene. i dette tilfellet er kortet plassert som nummer to helt til høyre (parantes). Du ber personen om å fortelle hvilken rekke kortet er på (venstre midten høyre). siden kortet er på høyre side så tar du en av de andre rekkene først (rekke 1 eller 2) siden den rekken med 2 skal ligge midt i bunken. du skal dra kortene nedover så de samler seg automatisk og snu det hele bunken vannrett. gjenta dette 2 ganger til. etterpå så teller du deg frem til kort nummer 11. Der er kortet som ble tenkt på.

Den kan jeg

Endret av mrav4
Lenke til kommentar

Det er jo kanskje sant. Kan et kult triks, men du trenger hjelp av en kamerat. Kameraten din sparker deg i foten elns, hver gang det er spar. Da holder du kortet foran hode inntil nesa sånn at du ikke kan se kortet selv. Og sånn kan man "lukte spar".

Lenke til kommentar
Til å være en tråd om korttriks var det mange som sa de kunne noe, uten å forklare hvordan det ble gjort :)

Forklaring! (eg vil også lære :p )

7769851[/snapback]

Lære. Jeg kan godt lære deg hvis du sier hva du trenger hjelp til :}

Lenke til kommentar

har alle korta oppå hverandre. Så løfter jeg opp 3 på en gang, skal se ut som om jeg tar ett kort. Og ett igjen i hånda. Så legger jeg dem ned på bunken igjen. Så tar jeg det øverste kortet legger det i bunn. Så tar jeg 2 øverste, så de som ser på ser samme kort igjen. Så legger jeg øverste i bunn, Så viser jeg øverste kortet, legger det som nr 3, så viser jeg at det ligger på toppen ved å løfte de 3 øverste korta. Resten er basert på samme greia.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Husker jeg bygde noen korthus en sommer vi var på et par turist-hytter oppi fjellet. Er vel 3-5 år siden. :green:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

korthus.jpg

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...