radivx Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei, tenkte på 3.5" disker i 5.25" "gummioppheng" både for å spare plass, og for å slippe adaptere, har nemlig ikke mer enn 2x3.5". Er også en glimrende bonus at de støyer mindre. Hvordan gjøres gummiopphenging, har noen noen bilder av gode gummiopphengsløsinger? Hvor kan jeg få tak i gummislanger, eller hva som skal til? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 du tenker kansje på o-ringer: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=435553&hl= Lenke til kommentar
radivx Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Det stemmer Virker som om disse o-ringene er en svært brukbar løsning. Takker for link. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det stemmer Virker som om disse o-ringene er en svært brukbar løsning. Takker for link. 7768494[/snapback] Anbefales på det sterkeste! Kjøpte meg litt over 20 stk av de ringene. Meget fine! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 hvor selges slike ringer? må man til rørlegger? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 hvor selges slike ringer? må man til rørlegger? 7769542[/snapback] De kalles for o-ringer og er til gamle avsløpsrør. Om du leser linken postet lengre oppe til aktuelle tråd, får du mer informasjon. De fåes ikke kjøpt på maxbo, biltema, clas ohlson eller mindre vvs butikker. Jeg prøvde faktisk Oslo VVS først av alle. Det endte med at jeg kjøpte fra trådstarter i tråden som allerede nevnt. Lenke til kommentar
holvik Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 hvor selges slike ringer? må man til rørlegger? 7769542[/snapback] Fikk min lokale VVS forhandler til å bestille slike O-ringer til meg. Betalte 120,- kr for 10 stk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå