femftifem Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 For nøyaktig 20 minutter siden så var jeg iferd med å lage meg frokost. Åpnet kjøleskapet, tok ut det jeg skulle ha, også plutselig begynte det å riste som h**vette. Jeg så på plantene, dem gynga, da jeg så på et glass som stod på benken, så var det like før det falt ned fra benken. Jeg trodde det var huset som var i ferd med å rase sammen, eller at det var et ekstremt til takras. Denne opplevelsen varte i ca. 3-4 sekunder, og jeg har aldri opplevd noe lignende iløpet av mine 16 år. Nå viser seg at hele vestlandet har opplevd samme hendelsen, men kanskje ikke like galt som jeg gjorde. Etter min teori så er jo Norge ganske sentralisert i det platesystemet (kommer ikke på hva det heter). Så det skal jo egentlig mye til for at det skal riste her i Norge. Så det må jo si at hvis det rister her så må jo det riste no sinnsykt et annet sted? Uansett, det var en fæl opplevelse, faktisk. Judge me if I'm wrong. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=702751 Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Såpass, jeg låg og sov jeg da. Våkna ikke heller. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå