krbalto Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Har installert ubuntu 5.10 fra cd, og lastet ned og installert oppdateringer. men hvordan kommer jeg meg på internett?? med firefox. firefox ble jo ikke installert. trodde det ble det men... Mvh Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Åpne terminal og skriv firefox. Kan hende den bare ikke la inn snarvei.. Hvis ikke kan du jo prøve med sudo apt-get install firefox Er ikke helt inne i ubuntu, da det er noe forskjellig fra fedora core, men tror det skal gå sånn. Endret 21. januar 2007 av Hrisebro Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Åpne terminal og skriv firefox.Kan hende den bare ikke la inn snarvei.. Hvis ikke kan du jo prøve med sudo apt-get install firefox Er ikke helt inne i ubuntu, da det er noe forskjellig fra fedora core, men tror det skal gå sånn. 7768365[/snapback] Jaha.. HVordan "åpne terminal"? Kanske fersk som dere skjönner... mvh Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hvis du er helt fersk og har en helt ny installasjon av ubuntu, så anbefaler jeg deg å installere Ubuntu versjon 6.10 - seks -dot- ti (egdy) isteden for 5.10 Ubuntu 6.10 kan du laste ned direkte fra denne linken. Der følger firefox med som standard og ubuntu har blitt en god del bedre på de 15-16 månedene siden 5.10 kom ut Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Hvis du er helt fersk og har en helt ny installasjon av ubuntu, så anbefaler jeg deg å installere Ubuntu versjon 6.10 - seks -dot- ti (egdy) isteden for 5.10 Ubuntu 6.10 kan du laste ned direkte fra denne linken. Der følger firefox med som standard og ubuntu har blitt en god del bedre på de 15-16 månedene siden 5.10 kom ut 7768523[/snapback] Takker meget.. Da pröver jeg den. Mvh Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Firefox følger med i 5.10 også, men i en mye eldre utgave. Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) @RattleBattle: Noe annet ville forundre meg, men jeg husket ikke helt... breezy begynner å bli lenge siden jeg brukte Uansett så sparer krbalto seg forhåpentligvis for litt trøbbel ved å installere siste utgave isteden for en nesten utdatert versjon. Endret 21. januar 2007 av HavarN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå