kentiver Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Har en Linksys WRT54gl router, den kjører på kanal 9, så har jeg et accesspoint som skal videresende signalene til routeren, den kjører også på kanal 9, men nettet er litt ustabilt. Burde jeg kjøre a.pointet på en annen kanal? Lenke til kommentar
holvik Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Du må fortelle litt mer om nettverket ditt. Hva heter aksesspunktet ? Er disse to enhetene koblet sammen med kabel ? Lenke til kommentar
kentiver Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 A.pointet er samme som routeren, linksys wrt54g. Version 3.1 tror jeg. De er ikke koblet sammen via kabel, routeren står hos naboen, og sender trådløst videre til meg, desverre når det ikke helt fram, så derfor må jeg ha et a.point ca halvveis til meg. De har begge sid som heter router, forsto slik at de måtte hete det samme. Routeren kjører på kanal 9, samme gjør a.pointet, tenkte kanskje at det gikk bedre hvis de var på forskjellige kanaler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå