Nightwalker Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 jeg synes det relattelig å henge ut Diablo 2 som et drittspill. Eg har spilt det siden det kom ut og har rundet det 4 ganger... aldri blitt lei det. Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Ungdommen nå til dags! Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Veldig god sak ,men tragisk type og side, fordi man har spilt det for mye.. ugh.. Ned med Diablo 2 Opp med Baldurs Gate 2! Lenke til kommentar
Break-em Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Neehh..Syns diablo2 e eit underholdanes spel eg..Kun klart d ein gang, blitt litt lei d,men d kan spelast ein gang i blandt..(Steike,NO fekk eg lyst til å spille d igjen).. Må seie meg litt enig med Snabben..Baldur's Gate 2 er kongen over rollespill.. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 :lol: Jeg tror jeg dør, ha ha :lol: Noe så lame, hadde de kommet med en saklig forklaring, men neida bare fordi en lamer har gått lei av spillet så oppretter de en organisasjon mot spillet. Jeg tror faktiskt att blizzard skjelver i buksene jeg Kanskje jeg skal opprette en organisasjon mot hvitløk ettersom jeg ikke tåler lukten av det *det var en tanke ja* btw: De som forsvarer Maphacks osv. og bruker det burde skjerpe seg litt. Hilsen en som spiller D2C daglig og hater cheats. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Plutselig fikk jeg inderlig lyst til å DENGE LØS PÅ DEN IDIOTEN SOM SNAKKER DRITT OM DIABLO! Gå og heng deg jævla noldus. Dette er den teiteste driiten jeg noen gang har sett dra til helvete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå