Gå til innhold

Ungdom mot Diablo II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm...

synes dette går litt over grensa... synes diablo 2 er ganske gøy, jeg... i allefall så er det et såpass bra gjennomført spill at det skulle være ganske unødvendig å lage noe slikt... og så ikke en eneste begrunnelse på forsida, da... hmm...

men noe jeg lurer på... hvordan funker maphack i d2? vi hadde en uoffisiell d2exp-compo på VoC2002 og der var det lov å bruke maphack... kan jo ikke være noe sånn grusomt farlig, da?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-29 11:33, skrev Jay|-|eM:

hmm...

synes dette går litt over grensa... synes diablo 2 er ganske gøy, jeg... i allefall så er det et såpass bra gjennomført spill at det skulle være ganske unødvendig å lage noe slikt... og så ikke en eneste begrunnelse på forsida, da... hmm...

men noe jeg lurer på... hvordan funker maphack i d2? vi hadde en uoffisiell d2exp-compo på VoC2002 og der var det lov å bruke maphack... kan jo ikke være noe sånn grusomt farlig, da?



 

Altså! LES ordet litt da! mapHACK - en hack! Blizzard sier at ALLE hack's er ulovlig i spillene deres og at de fjerner accounts/banner cd-keys om de tar spillere for bruk av hacks o.l. Enten er det en person som ikke kan spillet eller som er sinnsykt dårlig som trenger en hack for å kunne spille det! (Snakker om compo'en)..

 

 

*kosteskaft @ europe - bnet (d2x)

Lenke til kommentar

Minner meg på at jeg må få igjen D2 Battlechesten av en venn og få spilt litt igjen.

 

Finnes mange lignende organisasjoner, f. eks ungdom mot kalkunpølse (eller noe lignende)

 

UMI - Ungdom mot Ivan (En venn av meg) Klubben ble startet av et geni en høst dag tilbake i 2001, da denne Ivan sparket meg i rognpåsan. Etter det har klubben florert, fanmajls har strømmet inn og denne mystiske og karismatiske lederskikkelsen bak det hele sitter på en makt få kan forestille seg.

Hvis jeg ikke tar helt feil, så trenger vi kun 9999 medlemmer til for å få statsstøtte.

 

Håper dette ikke fører til noen forskjellsbehandling her på forumet, jeg ønsker å bli behandlet på lik linje med alle andre uten noen særbehandling eller ekstra goder.

 

LordPolse

No fan-mails!

Lenke til kommentar

Dette er bare helt sinnsykt. At folk har sine meninger om et spesielt spill for eks, kan de **** meg holde det for seg selv og i hvertfall ikke lage en webside om det, og deretter trekke andre folk med!

Diablo 2 er et flott spill som fortjener å bli behandlet med respekt!

 

*mange syke folk her i verden* :sad: :sad:

Lenke til kommentar

Tatt rett fra siden: "Undom Mot Diablo 2 er en organisasjon opprettet av Geddi."

"Grunnen til at Geddi har gått lei diablo 2 er fordi han har fått vite om spillet fra Johannes og har Lånt spillet i flere måneder av Johannes+ linket i utallige timer Med johannes"

 

Med andre ord: "Geddi" som han kaller seg oppretter en egen organisasjon mot Diablo 2 fordi at han har spilt det såpass mye at han har blitt lei av det.

 

:evil:

At det **** går an å være så TEIT...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...