SSSø Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Det der har da skjedd alle. En helvflaske på en time er ikke en bra ting, men om det skjer én gang så er det vel ikke så farlig som folk skal ha det til. Jeg lever for ekempel helt fint. Nå er jeg jo en del eldre da, og har også mer erfaring med drikking, men hvor mye har det å si? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Vet ikke helt om alder har såå mye å si, det viktigste er vel om kroppen er ferdig utvokst eller ei. Uansett, er veldig mange 15-årige gutter (antar at han er gutt) som ikke er helt utvokst, og da har det vel en del å si. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Man er ikke utvokst før man er rundt 17,5 år, varierer ikke så veldig. Hjernen er ikke utvokst før man er mellom 25 og 30 Så der var de vitenskapelige faktaene på plass Sprit er skummelt :S Ikke bare helsefaren sånn sett, men måte man oppfører seg på :S Det går jo rett til hjernen med en gang, enkelte blir jo glin gærne etter å ha drikt sprit og englebarn etter en rekke øl. En veldig god venn av meg havna på sykehuset og datt i koma etter å ha kost seg litt for mye 60% Legene sa han hadde englevakt, var bare en tilfeldighet at han overlevde. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Ro litt ned før neste gang, kanskje ett par år =) Hadde min opplevelse da jeg var 16 på samme viset, bare med hjemmebrent. Husk at cluet ved slike hendelser kan være å pøse på med vann for å få alt ut av systemet litt kjapt, og spying er en aktivitet som dere bare skal oppmuntre om slikt gjentar seg. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Dette er hva jeg kaller en ordentlig historie! Uansett, drikk øl/cider/rusbrus. Letter å kontrollere alkoholnivået i kroppen da. (Personlig liker jeg øl fremfor de to andre, syns de blir alt for søte) Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 sprit er farlig. enten så blir jeg dårlig av det, eller så gjør jeg bare masse ting jeg angrer på. Derfor holder jeg meg til øl, og bittelitt sprit. mye bedre, og lettere å holde kontrollen, da du ikke har 5 shoter i magan som venter på å komme i blodet, mens du begynner å bli dårlig... Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 Ja, blir øl og cider fra nå av... 7769633[/snapback] Du er jo enda et barn som enda er i vekst/utvikling! Det er en grunn til at det er 18års aldersgrense for alkohol. Alkohol er skadelig, og kan hemme din utvikling på flere vis.. 15år er veldig tidlig å begynne å drikke, spør du meg. Du må bare bite det i deg, de voksne har faktisk rett. (for en gangs skyld) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Angående det at foreldrene dine ikke ante noen ting... Kan nesten garantere at det gjorde de Foreldre er faktisk noen lure dyr. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 heh.. morsom kveld? hoho... hold deg til øl eller rusbrus neste gang... blir meir pulings da...hvis kroppen din er normal høy og normal bred og 15år så er 6 cider passe for deg.. drikk det nestegang.. spriten drikker du når du er gammel nok.. og etter 6 cider har du fått nok mopt til å hoppe litt i høyet med et kvinnfolk.. og ps : dine foreldre er nok ikke så jævli naive.. du STINKA sprit garantert... det kan foreldre lukte på mils avstand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå