Anonym_bruker2 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Heisann! Var ute en helg og drakk en hel vodka citron (750 ml) på en halvtime. Mesteparten rent. Jeg har bare drukket tre ganger før og da var det 2 cider hver gang. - Jeg hadde heller nesten ikke spist den dagen. Etter en ny halvtime begynte jeg å bli svimmel og falt om. Så ble jeg liggende til vennene mine fant meg, de dro meg inn på et rom og la meg på en seng på magen. Jeg klarte ikke å se og husker nesten ikke noe. Jeg hørte bare noen stemmer nå og da. Etter hvert klarte jeg å krabbe/slepe meg mot doen og der ble jeg liggende å spy over doen. Lå/sov på doringen mens spyet bare rant ut. Etter 5 timer prøvde jeg å gå men det var fortsatt utrolig vanskelig. Ble hentet av forelder som ikke merket noe. For jeg sov hele tiden. Om natten frøs jeg/ kaldsvettet. Noen ganger var jeg iskald, noen ganger var jeg glovarm. Fikk ikke sove.. Svettet. Dagen etter var jeg på 7 timers kurs og spøy hver halvtime. Klarte ikke å spise eller drikke. For det kom opp igjen. Hvor ille er egentlig dette? Burde jeg blitt pumpet? (Flere venner som påstår det). Jeg har selvfølgelig lært av dette. Om dere lurer på alderen min så kan dere sende en PM. Håper på seriøse svar. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 75 cl på tom mage på en halvtime første gang du drikker skikkelig. Du burde vært på legevakten i alle fall. Det der er ikke bra. Kunne fort blitt veldig alvorlig. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Jeg er ingen lege, men det der hørtes ikke bra ut. Du er klar over at man kan dø av for mye alkohol? Skjønner ikke helt hva du tenker med heller. Hva trodde du egentlig kom til å skje før du helte i deg all spriten på så kort tid? Du burde jo skjønt at det kanskje ikke var så smart? Når det er sagt drakk jeg samme mengde vodka i går selv, men jeg blandet den ut, og jeg drakk det over flere timer. Dessuten regner jeg med at ressistensen min er litt høyere i forhold til en som har drukket 2 cider 2 ganger. Endret 21. januar 2007 av geir_er_1337 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det var litt mye sterke saker på en gang. Hvor mange prosent % var flaska? Lenke til kommentar
Anonym_bruker2 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 40% Jeg hadde tenkt å fordele det på de 5 timene jeg var der, men så drakk jeg halvparten, en del av det på shotting.. Etter jeg drakk halvparten husker jeg ikke mer. Men hu som satt ved siden av meg (ei veldig god venninne) så når jeg falt om at jeg hadde drukket hele. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 En hel flaske Tequila egenhendig. ga bare bort 2 shots, resten av flaska drakk jeg selv. Fikk blackout, men husker godt jeg våkna neste morgen akkurat da gjorde det vondt å være i live, følte meg helt jævlig. Lenke til kommentar
Anonym_bruker2 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Mhm, sånn jeg hadde det også. Sprengte i alle steder av kroppen. Blåmerker over alt, særlig på knærne.. Lenke til kommentar
Anonym_bruker2 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Kan vel også si at de jeg var med på festen gikk i 10.klasse uten å nevne min egen alder. Men er en liten pekepinn. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Sikkert bare fylla sjuk. Men ville tatt det med ro de 2 neste helgene, så kroppen får henta seg inn, heretter blander du ut, venter litt og ikke bli pumpa. Må da klare å drekke.. Og man drar ingen damer drita full, tro meg. Lenke til kommentar
Anonym_bruker2 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg klarte forresten ikke å snakke, jeg bare slurva eller hva det heter.. Så å sjekke damer ville vært vanskelig ja. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Haha, huffameg. Det er det verste jeg noen gang har hørt. Ta det med deg videre i livet og husk hvor ille du hadde det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg husker alt når jeg drikker... Ikke bestandig noe bra Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Pumping var vel litt frøyt i dette tilfellet, ettersom du klarte å karre de gpå do egenhendig. Vil tror du trenger mer drikkeerfaring før du begynner med shotting. Shotting er en farlig sport. Lenke til kommentar
Anonym_bruker2 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Nåja.. Krabba halveis og ble dratt resten. De spurte om jeg måtte spy, jeg nikka så dro de meg inn. Lenke til kommentar
Anonym_bruker2 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Er du 15 år..? 7768462[/snapback] Det er mulig ja.. Lenke til kommentar
Crewer Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Er du 15 år..? 7768462[/snapback] Det er mulig ja.. 7769205[/snapback] Veldig lite forsvarlig og ansvarsfullt av deg å drikke så mye, på så kort tid. Du burde kanskje vurdere å holde deg til øl? Eller droppe alkoholen helt..?! 15år er to år for tidlig, spør du meg. Lenke til kommentar
Anonym_bruker2 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Ja, blir øl og cider fra nå av... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Ja, blir øl og cider fra nå av... 7769633[/snapback] Rusbrus da? Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Med mindre du er innbarka nordlending/vestlending, så er det nok lurt å vente med hardspriten før du er litt eldre ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå