l1th1um_ Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg må bare berømme Microplex for den behandlingen jeg har fått av dem i dag! En av viftene mine jeg har bestilt hos dem for litt over en uke siden tok kvelden i dag. Så jeg sendte dem en mail der jeg spurte om hva jeg skulle gjøre med den. Bare en halvtime etter fikk jeg svar tilbake. Der sier de at jeg bare kan sende den i retur, og få en ny tilbake. Dette er ca 21.30 om kvelden, og alikavel får jeg svar. Jeg er veldig imponert over dem! Takk for meg! :smile: Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Hehe, det er ingenting i mot netconnection som har har sendt mail til nærmere halv 3 på natta, og fått svar 10 min senere. Lenke til kommentar
QTC Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Netconnection.no ruler ) Microplex er vel ok, men har hørt en del negativt om de. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Den 2002-11-28 22:04, skrev PulZ:Hehe, det er ingenting i mot netconnection som har har sendt mail til nærmere halv 3 på natta, og fått svar 10 min senere. Ja, Netconnection.no er nok den webshopen som er raskest til å svare på mail. Har sendt flere mail midt på natta og har som regel fått svar 10-15min senere. Lenke til kommentar
Space_Shoot Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Negativt om Microplex? Har ikke hørt noe negativt om dem, og har selv bare gode erfaringer derfra. Det eneste jeg vet om må jo være at alle ikke har fått godteri med det de bestilte Netconnection er også veldig bra å handle hos, bare gode erfaringer derfra også. EDIT: Må bare legge til at begge firmaene er veldig bra til å svare raskt på mail. Netconnection er hakket vassere enn Microplex på det punktet. [ Denne Melding var redigert av: Space_Shoot på 2002-11-28 22:56 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Den 2002-11-28 22:35, skrev QTC:Netconnection.no ruler ) normal, hvor er du?! Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Se på microplex sitt eget forum. de ansatte i microplex sitter å svarer på spørsmål langt utover natta hele tiden =) Håper det ikke går utover neste dag da =) Lenke til kommentar
P|zZa Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Microplex er bra... Man får alltid karamelle med dem når man bestiller ting der... :smile: :smile: :smile: dessuten har dem litt mer ustyr enn netconnection...litt dyrere da men,men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå