Propofol Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Lurte bare på om det var noen her som driver på med radioscanning? Da tenker jeg på scanning av politi, helseradionettet, brann og redning. Streaming av politiradioer telles ikke. Er aktiv bruker inne på scannernytt. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Ja jeg gjør det, det er drit fett ihvertfall på lørdagsnatta for da er det mye radioaktivitet. Har en Alinco DJ-X3 scanner. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Lurte bare på om det var noen her som driver på med radioscanning? Da tenker jeg på scanning av politi, helseradionettet, brann og redning. Streaming av politiradioer telles ikke. Er aktiv bruker inne på scannernytt. Jeg har inntrykk av at de som driver scannernytt er en gjeng folk som nekter å selge deg en brusautomat til å ha på kjøkkenet fordi de tror du skal bygge bombe av den og i stedet tilbyr deg å kjøpe et colakjøleskap som de ikke eier og ikke har lov til å selge. Prove me wrong... For øvrig driver jeg og scanner litt, men finner ikke noe å høre på lenger, annet enn kraftlinjer og scramblede politikanaler. Har et par radioer, hadde tre men solgte en igjen ubrukt. Jeg prøvde å koble til opptak på mobilen min med minijack-til-minijack kabel fra scanner til samsung S5 mobil, men mobilen tok bare opp lyden i rommet, ikke det som kom gjennom kabelen, som var spraking... Må jeg virkelig ha diktafon for å koble til radioscanneren eller må jeg bare laste ned en annen app til telefonen min? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå