Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det var gøy Haha, kan absolutt ikke si at det skremte meg. Som en dame sa til vg: "jeg trodde det var verdens undergang". kjenner meg ikke helt igjen i det akkurat:p 7768357[/snapback] du bør ha litt mer respekt for noe som har kostet tusenvis av mennesker livet. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 hvem har sagt at jeg ikke har respekt for det? jeg kan til og med ha mistet familiemedlemmer i jordskjelv for alt du vet, så du trenger ikke veive med fingeren. jeg snakka om 1 jordskjelv. og det var det jeg opplevde, i dag. et helt harmløst ett. så please, ikke gidd. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det var gøy Haha, kan absolutt ikke si at det skremte meg. Som en dame sa til vg: "jeg trodde det var verdens undergang". kjenner meg ikke helt igjen i det akkurat:p 7768357[/snapback] du bør ha litt mer respekt for noe som har kostet tusenvis av mennesker livet. 7769681[/snapback] hahaha Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hele huset mitt skalv Var ganske stilig. Bor i Ålesund, på aksla fjellet. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Kjente det godt ja. Dataskjermen begynte å riste. (Og den veier litt da, 19" CRT) Men anyways, pappa var akkurat ute å skulle flytte på bilen pga. is, så jeg trodde han krasja elns. jeg Så styrta ut på verandaen, men der stod bilen stille. Så jeg gikk på vg litt etterpå, og der står det med store bokstaver helt øverst. Kun mamma og meg som merka det her i huset. (Bor *HER*) EDIT: Leif Endret 21. januar 2007 av eiv880 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det var gøy Haha, kan absolutt ikke si at det skremte meg. Som en dame sa til vg: "jeg trodde det var verdens undergang". kjenner meg ikke helt igjen i det akkurat:p 7768357[/snapback] Mener du "Hele Ulsteinvik ristet. Huset ristet, og jeg trodde det var verdens undergang, sier XXXX til VG Nett"? Jeg vet faktisk hvem vedkommende er, og det er ikke noe serlig troverdig. Det var nesten ikke risting i Ulsteinvik, og flere jeg har snakket med oppdaget ikke det en gang. Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Ja, det var de utsagnene jeg sikta til Her er forøvrig en "viktig?" link til de som opplevde skjelvet. Makrosesimisk spørreskjema Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Kan se ut som at det er populært med jordskjelv i nærområdene våre om dagen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=165604 Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hvorfor er det kun på søndager egentlig? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Hvorfor er det kun på søndager egentlig? 7815548[/snapback] Fyllenerver sikkert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå