The Ghost Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Funker Aquacomputer bra eller ikke da de er av aluminium ? Tenker da på disse, finner ingen andre enn Mips-computer.de som selger mosfet kjølere og der er de så dyre ... Om dere evt. vet om noen andre butikker som selger det helst i USA så hadde jeg ikke hat noe imot en link Har planer om å bruke det på et ASUS P5N32-E SLI sammen med en trippel og en singel radiator ..... Takker Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Tør jeg spørre hvorfor du vil kjøle mosfets med vann? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Fordi jeg skal kjøle nordbrikken og den har heatpipe til mosfet og da blir mosfet uten kjøler når jeg bytter kjøler på nord å det går ikke .... Finer heller ingen luft kjøler som passer der og vil ikke ødelegge orginal kjøleren ! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Helt vanlige ramsinks passer der. Slike som følger med mcw60 er perfekte. De har dem på microplex. Hvilken blokk bruker du på skjermkort btw? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Vel tenkte også å få kjølt hele pc'n ettervært eller har jeg ikke noen på skjermkort enda, men når jeg får litt mer penger og de for vannblokker til 8800GTX på lager igjen så skaffer jeg meg nok en av dem .... Men kan du svare meg på mitt oprinlige spørsmål ? Funker de aquacomputer greiene på nokså høy varme ? Du sier jo at ram sinks funker så det burdte men lat som om det er en gammel prescot som blir veldig varm Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg vet ikke, men jeg vet at jeg ikke liker aluminium i loopen De funker bra, men er sannsynligvis en smule restriktive (pga. liten ID inni blokka). Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 De funker bra, men er sannsynligvis en smule restriktive (pga. liten ID inni blokka). 7775518[/snapback] Hmm har jeg bare en corsair nautilus 500 så det skulle vel ikke være et så stort problem For også en Black Ice pro III snart Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hvis du har tenkt til å bruke pumpa som er i det settet så blir det et problem. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 åssen problem da ? Har du en liten å anbefale for ikke så amnge $ på dangerdenstore.com eller newegg.com ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå