robdeniro Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg og noen kompiser har bestemt oss for å dra til syden. Vi er 18-19 år, og vi er ute etter er sol, festing, damer og ikke minst gode strender vi vil prøve å holde oss unna de store partyplassene som Ayia Napa, Magaluf og Kos, og heller prøve oss på noen av de mindre øyene. Noen av oss var på Zakynthos i fjor, og det var til å anbefale, men vi vil ikke dit to år på rad. Vi har sett en del på Skiathos i Hellas. Noen som vet om Skiathos er bra for ungdommer (18-19 år)? Vet at de har flotte strender, men er utelivet bra, og er der bra damer? Vær? Håper på svar, og/eller andre forslag Lenke til kommentar
sinni16 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Sjekk linken; http://forbruker.no/reise/reiseeksperter/b...icle1337889.ece Lenke til kommentar
jammi Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Skiathos er skamdigg! Var der med familien i høst Anbefales! Gode strender! Jeg er bare 13 år så jeg vet ikke så mye om utelivet der, men fikk inntrykk av at det var bra fra min far. Lenke til kommentar
robdeniro Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Sounds good :!: Da er ferien bestillt, og nedtellingen til sommerferien har startet Er det forresten noen andre som har tenkt seg til Skiathos? Endret 28. januar 2007 av _bobbo Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det står vel mellom skiathos eller Kos, det kommer kun an på pris. Noen som, har noen gode forslag? Lenke til kommentar
kriiiii Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hei _Bobbo... Vi er åtte 18 år gamle jenter som skal til Skiathos i sommerferien. Vi lurte også på om det var bra partyliv der, og ville heller ikke til standard-festbyene. Hvor er det dere skal, og når? klem Lenke til kommentar
jammi Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det er såpass lite der at HVOR de skal bo har ikke noe å si hvis dere skal treffes. Det er bare å være der samtidig:) [man kan kjøre bil rundt øya på en dag] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå