Steina Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Ja, tenkte å ta et slag Red Alert 2 i natt med noen kamerater, og da måtte vi jo legge inn IPX. Men da funket dette såklart ikke til meg, for nettverkstilkoblingene mine er helt ødelagte. Jeg har et 'MSI K9N SLI Platinum'-hovedkort, så jeg har altså 2 integrerte nettverkskort. Ingen av de hadde noen protokoller installert, og jeg fikk ikke lov til å legge dem til heller. Men de virket som de skulle bortsett fra dette. Jeg begynte med å avinstallere driveren til den nettverkstilkoblingen jeg ikke brukte. Den forsvant fra "Mine nettverkstilkoblinger", men ikke Enhetsbehandling. Jeg prøvde å installere driveren pånytt, men den dukket ikke opp mere. Hvis jeg gikk på enhetsbehandling, og prøvde å avinstallere enheten; så fikk jeg denne pene feilmeldingen; Dette er noe som kan få meg til å klikke i vinkel. Når jeg får melding om at jeg ikke får utført en oppgave, fordi det KANSKJE kan skade systemet synes jeg det blir helt feil. Ønsker meg et system som kan spørre meg om hva som er skadelig eller ikke. "Starter sletting av C:\Windows\system32 Tror du dette vil skade systemet? Ja - Nei - Lotto" Er det noen som kanskje har en løsning til problemet? Ønsket å dryge reinstallering av OS enda en liten stund. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 google: dial-a-fix ... tror det programmet har en funksjon som kan reparere winsocks. Prøv det. Long shot, men dog. Evt system restore? Reparer windows fra cd? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) google: dial-a-fix ... tror det programmet har en funksjon som kan reparere winsocks. Prøv det. Long shot, men dog. Evt system restore? Reparer windows fra cd? 7772392[/snapback] System restore tror jeg er lite vits, for jeg tror feilen har vært der lenge. Tror det har av samme grunn til at Hamchi plutselig ikke ville installeres, og det er et problem jeg har hatt en stund nå.. Har foresten også skrudd av System Restore.. (møkka-funksjon) dail-a-fix gjorde ingen forskjell. Og den "reparer"-funksjonen har aldri hjulpet meg, og den gjør fremdeles ikke det.. Har alltid lurt på om det er en funksjon som faktisk gjør noe i det heletatt. Jeg kommer også til den værste consol'en jeg har vært borti. Utrolig lite commandoer som virker. hmm.. Tror nok reinstallasjon av hele OS'et er veien å gå likevel. Endret 22. januar 2007 av Steina Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 repair via cd funker stort sett bestandig. Men det er 2 måte å gjøre det på. Den hurtige måten, og måten som funker. Skal forklare deg på jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå