Dark Archon Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Lol, han levde opp til det gode Dogenavnet Lenke til kommentar
TSP Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Bra skrevet DurinVIII. Menne, min Doge het jo Benintendi Selvo mener jeg... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Bare for å informere har cun overlatt meg lagringen for en stund siden og jeg holder på å spille. Vi har alle settlements vi trenger, Konstantinople kan jeg nesten bare valse inn å ta når jeg vil (om vi ser bortifra at mongolene klarte å kvitte seg med store deler av reservestyrken min borti der.) og jeg er på vei over til Amerika. Håper at cun kan komme med sin historie snart, men han siern han er så opptatt med storyboards, huff på deg cun! Jeg vet ikke når jeg blir ferdig. Bruker veldig lang tid på hver runde, slik går det når man eier over 50 steder. Håper jeg er unnskyldt. England har forresten klart å manne seg opp etter å ha hatt dårlige tider en periode og tatt tre settlements oppe i nord, ikke bra, må få ryddet opp i det. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Prioritere, cun! Prioritere! Klarte vi (cun) dette innenfor tidfristen altså? Schnell. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Har ikke tatt Konstantinople. Hadde to svære armeer i området, men det er nå halvert ned til 1 1/3, england har to svære armeer ved konstantinople, så nå er det egentlig litt krise. Men take it easy, er bare turn 115 Spilte tre slag på slagmarken på en runde, mot mongoler, spania og russland, vant mot alle. Mongolerne var med nød og neppe, jeg måtte seff angripe deres andre hær i det slaget siden de ikke fikk trebuchetene gjennom skogen, idiotisk. I tillegg var vel 75% av hæren dems missilkavaleri. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Surprise, surprise! Historien kommer senere, generalen har jo tross alt ikke dødd ennå, og jeg føler jeg har masse å gjøre. England er nå utryddet fra Europa (om vi ser bortifra armeene deres, som står for tur) og drevet tilbake til øyen deres. Gjenstår bare å dra over der nå. Fortaleza i Amerika er tatt, nå står de andre på vent. Mange byer har vært plaget med opprør, de fleste er tatt tilbake om vi ser bortifra Bucharest, må prioritere Konstantinople som fikk et Jihad mot seg. Paven er ikke mye godvenn med meg siden jeg angriper England så mye, men det må jo tross alt gjøres. De siste ti turene var det er slit å ta Konstantinople. 3-4 armeer som tilhørte meg der borte ble borte, jeg måtte tømme de nærliggende byene for nesten alt av soldater, engelskmennene hadde nemlig tre monsterhærer i området så trengte alt jeg kunne skaffe til veie, men men det gikk nå som det gikk, så vidt det var: Økonomien var på vei nedover og på minussiden en god stund, men denne gangen klarte jeg å rydde opp etter meg og er nå på¨full fart oppover etter at jeg sa opp all unødvendig flåtevirsomhet. Hadde laget maaange båter... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Ingen aktive her lenger? Vel, min general er død, var meget trist for meg, for han utrettet så mye nede i Spania sine siste år og skulle utrettet mye mer, men slik er det nå. Jeg vil veldig gjerne at de som har lyst fortsetter med neste leder og at vi kan fortsette til vi har tatt hele verden, hele Amerika eller nådd et annet mål. Her er i alle fall saven: Jeg skal prøve å få skrevet historie, men er uten tilknytning til PC i hele vinterferien så kan bli en god stund til. succession9.zip Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg skal prøve å få skrevet historie, men er uten tilknytning til PC i hele vinterferien så kan bli en god stund til. 7958437[/snapback] Å nei! Og jeg som har ventet så lenge på fortsettelsen av historien. Vel, vel. Ingenting å gjøre med det. Genialt konsept dette her. Stå på! Lenke til kommentar
RIP Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Hvorfor har dere ikke tatt Corsika og Sardegna(de øyene utenfor italia)? Det var jo blandt mine beste handlebyer, er vel rebel byer og? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå