subaru1342 Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg har ett irriterende problem som nå har bare plutselig dukket opp. Ikonene på desktopen flytter seg etter jeg har spilt spill slik at jeg må flytte dem tilbake igjen manuelt ett for ett. Dette er grusomt irriterende og jeg har sett etter over alt og søkt i forum uten å finne svar. Håper noen kan hjelpe meg... Lenke til kommentar
jonia Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Høres merkelig ut, har du innstallert SP1? For å slippe å rette opp ikonene manuelt kan du vel bare høyreklikke et sted på desktop'en og velge ordne icon automatisk (eller alfabetisk eller hva du nå vil). mvh jonia Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 På hvilken måte flyttes dem? Problemet kan kanskje være at oppløsningen du spiller med er annerledes enn den du bruker i spill. Prøv med auto arrange, eller hva det no heter i norsk utgave. Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 de blir skvist inn til en liten firkant oppe i hjørnet sant? Det er nok spillet som skifter til en lavere oppløsning. 640x480 for eksempel. Det _skal_ ikke forårsake at ikonene flytter seg, men det er nok det som er grunnen. Har selv aldri hatt det problemet, selv uten SP1. Sikkert noe som har monget set i Xp. Hvis du ikke finner en annen løsning, foreslår jeg at du prøver å re-installere. (eller bare kjøre installasjonen som en "repair" for å fikse den eksisterende installasjonen. på den måten beholdes alle filer og slikt) Lenke til kommentar
Ola PeK Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 11:11, skrev forbjok:Sikkert noe som har monget set i Xp. Hvis du ikke finner en annen løsning, foreslår jeg at du prøver å re-installere. (eller bare kjøre installasjonen som en "repair" for å fikse den eksisterende installasjonen. på den måten beholdes alle filer og slikt) Litt drastisk he? Reinstallasjon er når maskina er FUBAR, ikkje når eit par ikon ligg på feil plass. Men ellers er det nok, som det var sagt over her, 'Arrange icons by' menyen du skal fiple med. Lenke til kommentar
subaru1342 Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg gidder ikke reinstallere. har gjort det nok og utenom dette funker maskina fint. De blir omarrangert etter jeg har spilt og når overklokkinga slår inn når jeg starter opp. har brukt coolbits- men nå har jeg skifta til powerstrip så det problemet er løst . jeg kjører de fleste spill i samme oppløsning som desktopen og samme oppdateringsfrekvens. allikevel skifter ikonene plassering. har prøvd auto arrange og alt. nå har jeg samla alle spillikonene i en mappe på skrivebordet og den er det eneste ikonet jeg har bortsett fra søppelbøtta. når jeg er ferdig med spillet flytter søppelbøtta seg ett stykke nedover på venstre side av skjermen og mappa høyt opp til høyre. fatter ikke hvorfor siden det har gått bra så lenge! skal prøve nye detonatordrivere nå så får vi se . Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå