Resonate Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei! Jeg har tenkt til og starte egen butikk, men lurer på åssen jeg skal begynne! Har regna ut til at jeg får minst 400 000,- i start kapital. Tror det skulle holde siden varene ikke koster så mye. Har tenkt til å starte en lignanes butikk som hemp house. Noen av dere syns kanskje at det blir feil og hjelpe meg pga moralen deres, men dette har alltid vært en drøm for meg! Og håper og få gjort noe med denne drømmen nå Så noen som kan hjelpe meg litt i gang med og fortelle fremgangsmåten? Feks: Åssen jeg skal komme i kontakt med leverandører, åssen reklamere best for butikken, hva jeg trenger og gjøre for og faktisk få lov til og starte min egen butikk osv. Jeg har ikke noe peiling på og starte noe egent, men som sagt tidligere: Det er drømmen min! Håper det er noen der ute som er villige til å hjelpe meg. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 http://bedin.no/ Der finner du endel info, sjekk om det finnes etablererkurs i ditt område. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Skal du starte eget firma må du ha kontaktnett og erfaring. Jobb i retail i noen år, og start firma senere. Det blir nok mye lettere da, og du kan også spare opp noen kroner i egenkapital. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå