Gjest Gjest_123_* Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 heisann Har hatt et merkelig problem de siste dagene. Det har vart i 4 dager nå tror jeg. Det begynte etter at jeg var på ramma en tur. Det som skjedde da var at jeg plutselig senere på dagen kjente et forferdelig ubehag i rævhullet. Måtte da så klart se etter hva det kunne være, siden det var ubehaglig å sitte og slikt. Til min store forbauselse var det en "klump" kant i kant med rævhullet. Den var på størrelse med en liten klinkekule kansje. Den var ikke noe vond eller noe, men jævlig ubehagelig. Hvis jeg tok borti den eller klemte litt på den gjorde det litt vondt da fordi. Mener at dette har skjedd en gang før, og da gikk det over etter to-tre dager. Så jeg smurte meg med tålmodighet, men den har enda ikke forsvunnet. I dag merket jeg da jeg stod opp at det var blod i bokseren, og da jeg dusja etterpå, begynte jeg å blø enda mer. Det er ikke så mye at det renner eller noe slikt, men hvis jeg tok et papir å tørka over kom det en blodflekk på papiret. Enda akkurat nå blør det så vidt, ikke så mye som i sted men enda er det litt. "Klumpen har faktisk krympet i størrelse noe jeg merket nå nettopp. Lurer så forferdelig på hva dette kan være. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Betennelse maybe? Lege er uansett å anbefale Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Dette høres ut som blodansamlinger i anus, bedre kjent som hemorider. Ikke unormalt, ikke farlig, men jævlig irriterende greier som kan behandles Enten får du en salve mot det eller så må den fjernes kirurgisk. Begge deler må du til fastlegen din for å gjøre. Do it Lenke til kommentar
Gjest Gjest_123_* Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Dette høres ut som blodansamlinger i anus, bedre kjent som hemorider. Ikke unormalt, ikke farlig, men jævlig irriterende greier som kan behandles Enten får du en salve mot det eller så må den fjernes kirurgisk. Begge deler må du til fastlegen din for å gjøre. Do it 7767636[/snapback] ok, var betryggende å høre at det ikke var farlig da. Er det ikke mulig å bare stikke på apoteket å få kjøpt slik salve da? eller må jeg ha resept på det? synes det er litt råflott å betale for en legetime bare for en salve. Og en ting til, hva kommer dette av? er det bare noe som kan dukke opp hos hvem som helst, eller er det noe som gjør det? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 De fleste får hemorider en eller annen gang, det er langt fra unormalt, men det er ikke normalt å høre om det fordi folk vil vel heller dø enn å klage på smerter i rompa til venner. "Hemorider er åreknuter, og kommer pga. treg avføring eller annet som øker trykket i blodårene rundt endetarm, eks. graviditet eller tunge løft. Treg avføring som presser på blodkar og dermed stenger blodtilførselen i dette området." - http://www.doktoronline.no Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Du kan prøve å putte den inn igjen... "seriøst" Lenke til kommentar
Gjest Gjest_123_* Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Du kan prøve å putte den inn igjen..."seriøst" 7768265[/snapback] har prøvd det også litt, men da gjør det vondt og det hjelper ikke heller. Så jeg må vel bare få tak i en slik salve som sagt tidligere. Er det nødvendig eller vil dette bare gå over av seg selv? Og må jeg til legen for å få tak i en slik salve, eller er det nok å gå på apoteket å finne det bare? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det er vel resept på hemoridekrem Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Dette høres ut som blodansamlinger i anus, bedre kjent som hemorider. Ikke unormalt, ikke farlig, men jævlig irriterende greier som kan behandles Enten får du en salve mot det eller så må den fjernes kirurgisk. Begge deler må du til fastlegen din for å gjøre. Do it 7767636[/snapback] ok, var betryggende å høre at det ikke var farlig da. Er det ikke mulig å bare stikke på apoteket å få kjøpt slik salve da? eller må jeg ha resept på det? synes det er litt råflott å betale for en legetime bare for en salve. Og en ting til, hva kommer dette av? er det bare noe som kan dukke opp hos hvem som helst, eller er det noe som gjør det? 7768174[/snapback] Du kan stikke på apoteket å kjøpe en slik salve, Kristoffer Schau gjor det. Det kommer som oftest av hard avføring, analsex, overanstrengelse av lukkemuskel eller unormaliteter i peristatikken. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hørtes veldig vondt ut... Sikker på at du ikke har dreti da , så har det blitt knuter på håra ? Det får alltid jeg =( =( Gidder liksom ikke gre det da, så får jeg bare stikke på ringen igjen Tror det du trenger er hemo-kremen ja.. Stikk til apoteket og skrik ut " Jeg har hemorider ! Trenger krem ! " Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hørtes veldig vondt ut... Sikker på at du ikke har dreti da , så har det blitt knuter på håra ? Det får alltid jeg =( =( Gidder liksom ikke gre det da, så får jeg bare stikke på ringen igjen Tror det du trenger er hemo-kremen ja.. Stikk til apoteket og skrik ut " Jeg har hemorider ! Trenger krem ! " 7768695[/snapback] hahahaha, nei men det har også skjedd en gang. eilertsen: vet du hva den kremen heter? Hadde vært kjekt, så kunne jeg stikke å kjøpe en i morgen. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Sjekk ut litt her du Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Sjekk ut litt her du 7768769[/snapback] utifra den artikkelen der, så vil jeg si at jeg har grad 4 mest sannsynlig. Håper da inderlig at jeg slipper operasjon. Den har sprukket, så størrelsen er betydelig mindre nå enn tidligere, så kansje det er nok med bare å kjøre på med slik salve noen dager? Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Dette høres ut som blodansamlinger i anus, bedre kjent som hemorider. Ikke unormalt, ikke farlig, men jævlig irriterende greier som kan behandles Enten får du en salve mot det eller så må den fjernes kirurgisk. Begge deler må du til fastlegen din for å gjøre. Do it 7767636[/snapback] ok, var betryggende å høre at det ikke var farlig da. Er det ikke mulig å bare stikke på apoteket å få kjøpt slik salve da? eller må jeg ha resept på det? synes det er litt råflott å betale for en legetime bare for en salve. Og en ting til, hva kommer dette av? er det bare noe som kan dukke opp hos hvem som helst, eller er det noe som gjør det? 7768174[/snapback] Du kan stikke på apoteket å kjøpe en slik salve, Kristoffer Schau gjor det. Det kommer som oftest av hard avføring, analsex, overanstrengelse av lukkemuskel eller unormaliteter i peristatikken. 7768685[/snapback] Dette kan stemme. Var litt usikker på om disse hemoridepreparatene var reseptbelagt, men om de ikke er det så er det bare å kline til. MEN: Fungerer det ikke, så er det viktig å snakke med fastlegen din. Det koster rundt 110-125 kroner for en time med legen tror jeg, varierer litt det der.. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Dette kan stemme. Var litt usikker på om disse hemoridepreparatene var reseptbelagt, men om de ikke er det så er det bare å kline til. MEN: Fungerer det ikke, så er det viktig å snakke med fastlegen din. Det koster rundt 110-125 kroner for en time med legen tror jeg, varierer litt det der.. 7768948[/snapback] Ja, skal se om jeg får kjøpt en slik krem i morgen, og håpe det bedrer seg. Hvis ikke får jeg ta meg en tur til legen. Eneste problemet er at jeg har flyttet på hybel et stykke unna hjemplassen min der legen er. Men,men. Blir det ikke bedre får jeg stikke hjem igjen likevel. Håper bare kremen hjelper. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hvis du ikke har fastlege der du er nå, så har de sikkert legevakt der! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Men må du da altså bøye deg ned foran legen da? så skal legen pirke i god hølet ? Jævlig kult Men hvor stor er den , i cm liksom ? Kan tenke meg det er ekkelt Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Det er vel resept på hemoridekrem 7768642[/snapback] Nope, det er ikke det. Det er bare å gå på apoteket. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_123_* Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Men må du da altså bøye deg ned foran legen da? så skal legen pirke i god hølet ? Jævlig kult Men hvor stor er den , i cm liksom ? Kan tenke meg det er ekkelt 7770454[/snapback] Det er derfor jeg helst vil slippe legen. Tenk så arti det hadde vært å sluppet den brakeren når han står å pirker da. I tillegg spise litt kebabmat i forveien. :!: Vet ikke helt hvor stor den er jeg men den er vel 1cm kansje, litt vanskelig å si egentlig. Føles som om du alltid har en gjenstant mosa opp i ræva, utrolig drygt. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Er ikke dette feil delforum? Har pent lite med sex og samliv og gjøre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå