ghost7 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hei, etter at eg fekk skaffa meg fleire sata disker så tenkte eg at eg skulle kjøpe meg ein sata kontroller for å kople dei opp. kjøpte sunsway sin billigaste 2p satakontroller. På mitt a8v deluze hovedkort er er det to kontrollere for sata ein Via med 2p og ein promise med 2 sata og 1 ide kanal. På VIA kontrolleren er det kopla til ein 74Gb raptor med os på og ein 200Gb seagate med ymse innhald. når eg setter i VIA kontrolleren i pcen og starter opp går alt fint, alle kontrollere listes og sjekker om det er disker og alt er fint. først kjem promise kontrolleren så den sunsway(utan disker) og så via til slutt før eg windows starter. i windows kan eg kople til harddisker og dei kjem opp utan problem og alt er som det skal, MEN når eg vil starte pcen med diskene kopla til på sunsway kontrolleren så dropper pcen å sjekke VIA kontrolleren og dei diskene er ikkje tilgjengele så eg får ikkje starta opp windows... tenkt litt på IRQ feil men det er vel ikkje mulig ? nokon som har forslag te å løyse dette problemet? Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Kom igjen folkens, det sitter norges fremste hw guruer her og det er garantert noken som kan hjelpe meg litt eller peike i ein retning for å finne ut av probleme... Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Er det mulig å slå av bios på sunsway kontrollern ? Bare en tanke Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Er det mulig å slå av bios på sunsway kontrollern ? Bare en tanke 7774367[/snapback] nei dessverre. finst heller ikkje bios oppdateringer til det kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå