Gå til innhold

hvilket spill burte jeg kjøpe til xbox?

F.torres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo helt håpløst å si noe som helst om det når du ikke engang sier hva slags spill du liker. Siden du klarer å poste noe her antar jeg at du har internett. Du kan alltids sjekke ut spillanmeldelser på gamer.no og 1up.com, du kan alltids lese i de 100 trådene på forumet som allerede finnes, opprettet av en eller annen fyr som ikke klarer å bestemme seg for hva han skal kjøpe.

Skjønner ikke at det skal være så innmari vanskelig å bestemme seg selv.

tim

Lenke til kommentar

Beste spillet til 360 i mine øyne er uten tvil RB6: Vegas, har GeoW også, men det eneste som er bedre der er å spille gjennom story mode en gang. Multiplayer delen på RB6 er uendelig mye bedre. Dette er selvfølgelig bare mine egne meninger. Og jeg liker GeoW også, men etter å ha spilt gjennom begge spillene er det kun RB6 som blir spilt. Grafikken til GeoW er sykt bra, men grafikken i seg selv gjør det ikke morsommere å spille hvis kontrollen og multiplayer delen har store mangler.

Ellers kan Fight Night round 3 anbefales, morsomt boksespill som er perfekt hvis man har en venn på besøk(kjøp kun hvis du finner det på tilbud 299,- på expert)

Lenke til kommentar

Må si meg uenig der Hoa_Hottentott, nå har jo ikke jeg prøvd R6-vegas men du sier at GeoW sin mp har store mangler, det stemmer overhodet ikke, synes ikke det mangler så mye, det er fult mulig vegas sin mp er bedre men ikke søren om den er like morsom som GeoW sin.

Dette er da min mening, og jeg syns GeoW er det kuleste spillet jeg har spillt på live, kan på det varmeste annbefale GeoW :yes:

Endret av mX
Lenke til kommentar
MP på GeOW er seriøst avhengighets skapende, har prøvd RS: Vegas (demoen) og jeg likte ikke onlinen, det var litt kult at man kunne lage person og sånn, men det var det. Dette er bare noe jeg synes, men jeg liker GeOW mye bedre (SP og MP)

7768749[/snapback]

så enig, så enig :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...