Gå til innhold

Noen som kjenner til CDWOW.com

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer bare på om noen har erfaringer med denne butikken?

Er spesielt ute etter SimBin-RACE, og ser da at de selger den til halve prisen av de fleste andre steder. Dette gjør meg da både interessert og skeptisk...

Er ikke interessert i å spare noen hundrelapper hvis det er masse tull, treg levering ol.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har handla fra cd-wow noen ganger (filmer) og har ingenting å klage over. Bruker omtrent lik tid som fra Play, ca en uke IIRC

btw, cd-wow har også klistra en lapp over verdien på pakken slik at man KANSKJE slipper mva. MEN alle de filmene jeg har fått har kosta under 200kr uansett.

Endret av Cardinal
Lenke til kommentar
Hver for seg, og alle pakkene er i tillegg er merket med 'No declared value' og kommer uten faktura i pakken.

7787302[/snapback]

Ok, takk for svar. Noen erfaring med at pakkene blir stoppet i tollen? Jeg har intet ønske om å unndra meg avgifter og handler uansett for under 200 kroner per forsendelse når det gjelder film/musikk/spill men har opplevd flere ganger at pakker er blitt åpnet og fått krav om kopi av ordre/faktura hvis dette ikke følger med, litt avhengig av hvor verdifull varen ser ut. Bare til bry med andre ord.

Ha en fin dag. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...